Site icon IAS

וויזאייר משיקה מפה אינטראקטיבית שמסייעת בתכנון הטיול

מטוס איירבוס A320neo של חברת וויזאייר. צילום יח"צ

חברת Wizz Air, חברת התעופה הירוקה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, משיקה באתרה פיצ'ר חדש:  מפה אינטראקטיבית שמסייעת בתכנון הטיול. המפה המסוגננת מציגה את כל בסיסי החברה ואת כל היעדים אליהם ניתן להגיע מכל מדינה. השימוש במפה פשוט וידידותי: המטייל לוחץ על המדינה בה הוא נמצא ורואה את כל קווי Wizz Air היוצאים ממנה. לאחר מכן פשוט לוחצים על היעד המבוקש.

בשל ההשפעה השונה של נגיף הקורונה ביעדים השונים, Wizz Air תעדכן במפה האינטראקטיבית התנהלות שיגרה ושינוי של קו מסוים ותתייחס להגבלות התיירות ביעדים השונים. צבע ירוק פירושו שאין הגבלות קורונה נכון לעכשיו; צהוב פירושו שיש הגבלות חלקיות (ביצוע בדיקת קורונה בכניסה/חובת בידוד/מותרת כניסה רק לאזרחים); אדום פירושו שהכניסה למדינה אסורה או מוגבלת מאוד. עבור הנחיות נוספות, ניתן ללחוץ על היעד המבוקש, שם מוצע פירוט על מצב הקורונה וההנחיות העכשוויות בו, וכן קישורים לאתרי מידע נוספים במדינה שירחיבו בנושא.

בשל המצב, שמשתנה מיום ליום, המפה מתעדכנת מדי יום בשעה 19:00 (שעון ישראל), אך בכל זאת Wizz Air ממליצה למטיילים לבדוק פעם נוספת את דרישות הכניסה ליעד המבוקש לפני ביצוע ההזמנה. כמו כן, החברה מעודדת את המטיילים לרכוש את Wizz Flex למען השקט הנפשי. עם Wizz Flex הלקוחות יכולים להיות בטוחים בכך שאם ירצו לשנות את היעד או תאריך הטיסה המבוקש, הם יוכלו לבחור בכל טיסה אחרת של Wizz Air.

וויזאייר משיקה מפה אינטראקטיבית
Exit mobile version