Site icon IAS

וויזאייר מודיעה על השקת קו טיסות ישיר לוונציה

מטוס וויזאייר בטקס הסלנה . צילום יח"צ

חברת וויזאייר (Wizz Air) מודיעה על קו טיסה ישיר חדש מישראל לעיר תעלות המים – ונציה. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz – החל מ-119 שקלים לכיוון (79 לחברי מועדון).

הקו החדש מצטרף ל-4 הקווים של וויזאייר שהושקו בקיץ האחרון (לרומא, נאפולי, קטניה ובארי) ולקו הקיים למילאנו – ובכך מציעה החברה לישראלים חוויה איטלקית מלאה הכוללת 6 קווים מישראל. הקו לוונציה יחל לפעול ב-4 ביוני ויכלול 2 טיסות שבועיות (ימי שלישי ושבת). השקת הקו מגיעה מיד עם פתיחת בסיס החברה בעיר, שיציע 16 קווים פנימיים ובינלאומיים חדשים ל-9 יעדים שונים, ביניהן כאמור לישראל.

הקו לוונציה, פותח עבור הישראלים, יעד ישיר במחיר אטרקטיבי לאחת הערים היפות והייחודיות בעולם. עיר המשלבת תרבות, היסטוריה, קולינריה וכמובן שייט גונדולות בין התעלות וגיחה לאיים הציוריים בוראנו ומוראנו.

רוברט קארי, נשיא חברת וויזאייר: "אנו נרגשים לפתוח את הבסיס החדש של Wizz Air בוונציה. מדובר בציון דרך חשוב נוסף עבור וויזאייר ולקוחותיה באיטליה ואלו המעוניינים לבקר באזור. 2 המטוסים החדשים שיפעלו בבסיס הם ה-Airbus A321neo המודרניים והתומכים במאמצי הקיימות, שמייצרים 50% פחות רעש ויסייעו לחברה לשמור על יופייה של  עיר התעלות".

Route Operating Days Starts Fares from*
Tel Aviv – Venice Tuesday, Saturday 4 June 2022 NIS 79

 

ונציה, עיר המשלבת תרבות, היסטוריה, קולינריה וכמובן שייט גונדולות בין התעלות. צילום עוזי בכר

אודות וויזאייר

Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 145 מטוסים מסוג איירבוס A320, איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

* כל טיסות וויזאייר מתבצעות עם מטוסי ה-A320 (180 מושבים), ה-A321 (230 מושבים), ה-Airbus A320neo (186) וה-Airbus A321neo (239).

* וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: נוסעים וצוות המטוס מחויבים לעטות מסכות. צוות המטוס מחויבים גם לעטות כפפות. רכישות על המטוס נעשות בתשלום ללא מגע. נוסעים מתבקשים לשמור על ריחוק סביבתי והחברה מעודדת את לקוחותיה לרכוש תוספות לפני הטיסה עצמה.

* מסנני אוויר HEPA שמותקנים במטוסי וויזאייר לוכדים 99.97% מהווירוסים והבקטריות שיש באוויר. זה מצטרף ללוח זמני ניקיון המטוסים היומי של החברה, כאשר כל מטוסי החברה עוברים גם חיטוי במהלך הלילה.

* מידע נוסף על אמצעי הבריאות וההיגיינה של החברה ניתן לקרוא כאן

* עבור תמונות של המטוסים, הצוות וספריית הלוגואים, ניתן לבקר כאן

Exit mobile version