Site icon IAS

וויזאייר טסה לגבהים חדשים

מטוס איירבוס A320 של וויזאייר. צילום יח"צ

וויזאייר, חברת הלאו קוסט ההונגרית מובילה את מהפכת השמים הפתוחים, שהחלה בשנת 2013 , ותהיה השנה חברת התעופה הזרה עם מספר הנוסעים הגדול ביותר בנתב"ג .

על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת) וויזאייר צפויה לגבור גם על טורקיש איירליינס שהחזיקה בתואר שנים. וויזאייר רשמה גידול של כ-19% במספר הנוסעים בשנה האחרונה כמו גם היקף הנוסעים הטסים בכלל חברות הלאו קוסט, שזינק בכ- 18%.

לאחרונה דיווחנו באתר IAS (לכתבה)  כי וויזאייר זכתה בתואר חברת הלואו קוסט הטובה באירופה על פי חברת הדירוגים AirlineRatings. דירוג הנחשב לאחד החשובים והמכובדים בעולם התעופה, כאשר חברות תעופה מצטיינות מתהדרות במיקומם בטבלה.

אייר ניו זילנד דחקה מהמקום הראשון את סינגפור איירליינס, הזוכה בתואר מהשנה שעברה. עם זאת, האחרונה התנחמה בזכייה בקטגוריית המחלקה הראשונה הטובה ביותר. בקטגוריית הלואו-קוסט של הדירוג זכו גם ג’ט בלו מארה”ב ומאזור אסיה והמזרח התיכון זכו אייר ערביקה ואייר אסיה.

החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב”ג ורמון ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. החברה מטיסה למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה בשנה.

טרמינל 3: הנוסעים בחרו לטוס וויזאייר. צילום עירית רוזנבלום
Exit mobile version