Site icon IAS

וויזאייר החלה להפעיל טיסות בקו תל אביב לונדון גטוויק

מטוס וויזאייר. צילום יחצ

וויזאייר חוגגת היום (ב') השקת 18 קווי תעופה חדשים מבסיסה בנמל התעופה לונדון גטוויק במקביל לפתיחה המחודשת של הטרמינל הדרומי, מה שמסמל עוד צעד בהתאוששות תעשיית התיירות והתעופה.

כרטיסי טיסה זמינים היום, באתר האינטרנט ובאפליקציה של חברת התעופה, עם תעריפים החל מ-£8.99 בלבד*. וויזאייר הציבה בנמל התעופה 5 מטוסי איירבוס A321neo . ההשקה היום תספק דחיפה נוספת לכלכלה המקומית על ידי יצירת 210 מקומות עבודה ישירות ועוד הרבה מקומות עבודה עקיפים באזור.

מריון ג'אופרוי, מנכ"לית וויזאייר בריטניה, אמרה: "השקת המסלולים של היום מסמלות את תחילתו של פרק חדש ומרגש עבורנו בנמל התעופה גטוויק, כאשר אנו יוצאים לעונת הנסיעות בקיץ. באמצעות הרחבה משמעותית זו אנו מאשרים מחדש את המחויבות שלנו לספק קישוריות בתעריפים נמוכים ללקוחותינו בלונדון ובדרום אנגליה – ואנו רוצים שהם ידעו שוויזאייר כאן כדי להישאר.

"הסרת כל מגבלות הנסיעות היא התפתחות חיובית ביותר עבור תעשיית הנסיעות והנוסעים כאחד, כאשר לקוחות שוב יכולים לנסוע ללא טרחה ליעדים המועדפים עליהם. אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות הישנים והחדשים במטוס החדש, היעיל והירוק שלנו כדי ליהנות מהשירות המצוין שבו ידועה וויזאייר ".

Exit mobile version