Site icon IAS

וויזאייר אבו דאבי משיקה קו טיסות ישיר מתל אביב לאבו דאבי

מטוס וויזאייר באבו דאבי. צילום יח"צ

וייזאייר אבו דאבי (Wizz Air Abu Dhabi), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, מודיעה על השקת הקו בין אבו דאבי לתל אביב. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית WIZZ – החל מ-85 שקלים (99 דירהאם)*.

הקשר בין אבו דאבי לישראל יוצר אפשרויות חדשות למטיילים, והזדמנויות חדשות לתעשיות התיירות של אבו דאבי וישראל.

יו"ר וויזאייר, ג'וזף ווארדי: "אנחנו שמחים לתרום למאמציה של אבו דאבי להרחיב את היצע חוויות הביקור באמירויות ופועלים להרחבת  שיתוף הפעולה האסטרטגי בעתיד".

החברה הכריזה לאחרונה על הקו הישיר הראשון מאבו דאבי לאתונה, שיחל לפעול ב-15 בינואר 2021 ועל הקו השני לסלוניקי שיחל ב-4 בפברואר 2021. הקו לתל אביב יחל לפעול כאמור ב-12 בפברואר 2021.

צי המטוסים בבסיס באבו דאבי מכיל את האיירבאס A321neo החדש – המטוס בעל השפעה הסביבתית הנמוכה ביותר מבין כל המתחרים באזור.

כמו כן, בשביל להציע לנוסעים ולצוות המטוס חוויה בטוחה, וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: כל הנוסעים מחויבים לעטות מסכות לאורך הטיסה, כמו גם צוות המטוס שמחויב אף לעטות כפפות; בעלייה למטוס הצוות מחלק מגבונים לחים; כל המגזינים הוסרו מן המטוס; רכישה בזמן הטיסה תעשה בתשלום ללא מגע; כלל הנוסעים מתבקשים להקפיד על כללי ההתרחקות הפיזיים החדשים הן בעת העלייה למטוס והן בירידה ממנו; בנוסף, החברה ממליצה לנוסעים לבצע צ'ק אין ורכישת תוספות כמו מזוודה נוספת מבעוד מועד כדי לצמצם את האינטראקציה בשדה התעופה.

*כרטיס לכיוון אחד, כולל דמי ניהול. מזוודה אחת (20X30X40 סנטימטר) נכללת במחיר. טרולי או כל מזוודה נוספת תהיה חייבת בתשלום נוסף. המחיר הנ"ל הוא על רכישות המתבצעות באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

Exit mobile version