התעשייה האווירית מסרה את המטוס ה-100 מדגם B767-300, שעבר הסבה מתצורת נוסעים למטען ובכך הפכה למובילה עולמית בהסבות לדגם זה. קו ההסבות של דגם B767-300 החל את פעילותו בתעשייה האווירית בשנת 2007, בשותפות עם חברת Mitsui היפנית תחת השם M&B Conversions. לאור העלייה הגלובלית בביקוש למטוסים מוסבים ובסחר מקוון, בשנת 2017 פתחה החברה קו הסבות מטוסים נוסף במקסיקו לאותו הדגם.
בנוסף להסבת מטוסי B767-300, מפעילה התעשייה האווירית קווי הסבות ברחבי העולם למגוון דגמים, ומרחיבה פעילותה להגדלת ההספק לאור הצמיחה בכמות ההזמנות מלקוחות. בשנה שעברה, הכריזה התעשייה האווירית על כוונתה לפתוח קווי הסבות לתצורת מטען למטוסי B777-300 באתיופיה, באיטליה, באיחוד האמירויות הערביות, בדרום קוריאה ובסין, בשותפות עם חברות ממדינות אלה.
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי אמר: "השלמת מסירתו של המטוס המוסב ה-100 מדגם B767-300 הינה אבן דרך משמעותית לתעשייה האווירית. כשברשותה ניסיון של ארבעה עשורים בפיתוח ובייצור מטוסי מטען, הוכיחה החברה שוב שהיא נמצאת בחזית העולמית בתחומי התעופה. בשנתיים האחרונות, בעקבות משבר הקורונה, עלתה חשיבותם של מטוסי המטען, שהפכו להיות משמעותיים בחיי היום יום של כולנו. התעשייה האווירית תמשיך לעבוד עם שותפים בעלי ערך ברחבי העולם על מנת לספק מענה לביקוש העולמי הגובר למטוסי מטען".
חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בית התעופה של ישראל, מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבת מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. כשברשותה ידע וניסיון מצטברים בתחום התעופה לאורך כמעט 70 שנות קיומה, והודות להון האנושי מצוין ולטכנולוגיות פורצות דרך, נמצאת החטיבה בקו אחד עם החברות המובילות בעולם התעופה. בין לקוחותיה נמנות החברות הגדולות בעולם, ובהן אמזון, DHL, לוקהיד מרטין, בואינג, גאלף סטרים ועוד.