Site icon IAS

"התיאטרון": נחשף בירושלים פרויקט המלונאות החדש של האחים חסיד

שבסון, ריץ, ציון ויהודה חסיד, חושפים את פרוייקט המלונאות "התיאטרון" בירושלים. צילום יעל אילן

מתוך האהבה הגדולה לעיר ירושלים, "האחים חסיד" הציגו את פרויקט היוקרה "התיאטרון", שישאיר את חותמו על הדורות הבאים, בזכות מודל היברידי המשלב מלון חמישה כוכבים, עם שירות אירוח אישי המותאם לכל אורח.

בפרויקט 72 חדרי מלון, 24 סוויטות יוקרה, 700 מקומות חנייה, 5 אפשרויות שונות להסעדה ו-600  מטרים שהוקצו למתחם הספא. בנוסף, ישנן 23 דירות יוקרה למכירה. הפרויקט, שממוקם ברחוב שופן, מול תיאטרון ירושלים, צפוי להיפתח בין החודשים פברואר-מרץ 2023  והוא חולש על מה שהוגדר כ"המרחב התרבותי של ירושלים": שכונות טלביה, המושבה הגרמנית וגובל בשכונת קטמון הישנה.

יונתן שבסון, נציג הבעלים בפרויקט: "פרויקט התיאטרון, הינו ראשון מסוגו בעיר ירושלים, ואין לי ספק כי הוא ימשוך קהל בינלאומי ואנשי עסקים מרחבי תבל, שרואים בירושלים עיר תרבות ועסקים, שעולים בקנה אחד עם הפיתוח הנפלא של העיר. ניהול המלון הופקד בידי הרשת הבינלאומית הידועה "אקור", שפועלת במספר רב של מדינות בעולם. המוטו שלנו אומר שליוקרת המלון, תתווסף חווית הלקוח ברמת השירות הגבוהה ביותר, עם יחס אישי, כפי שהעיר ירושלים משדרת לכלל תושביה ובאיה".

באירוע הוצגה הנהלת המלון המקצועית והמוכרת, שכוללת את שלדון ריץ, שישמש כמנכ״ל מלון "התיאטרון" (לשעבר מקינג דיוויד), ג׳רמי שלדון (לשעבר ממלון ורט), שיממש כמנהל התפעול, והרב צבי שקדי (לשעבר וולדורף אסטוריה), שישמש כמשגיח הכשרות.

באירוע חשיפת פרוייקט המלונאות "התיאטרון", בירושלים. צילום יעל אילן
Exit mobile version