Site icon IAS

התאוששות מרשימה בתיירות לגרמניה המתקרבת לרמות טרום מגפה

מבט על העיר ברלין, בירת גרמניה. צילום freepik

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בגרמניה (German Office for Statistics) פרסמה את נתוני לינות התיירים לחודש יוני 2022, משם עולה כי נרשמו 48.9 מיליון לינות תיירים, עלייה של 60.5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ו-3.4% בלבד מתחת לרמות 2019.

בחודש יוני 2020 נרשמו 29.1 מיליון לינות תיירים בלבד ובחודשים מאי ויוני מספר הלינות היה דומה למדי לזה של 2019, מה שמצביע על התאוששות חזקה בהשוואה לרמות טרום מגיפה. 27 מיליון לינות תיירים נרשמו בבתי מלון, אכסניות ובתי הארחה, המהווים כ- 57% מסך הלינות שנרשמו בגרמניה, בעוד 22% היו לינות קצרות בלבד.

עוד עולה מהפרסום של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי כ-10.7 מיליון לינות נרשמו בשטחי קמפינג ו-4 מיליון לינות אחרים הקשורים לתיירות, המהווים 13% ו-9% מסך הלינות בתקופה זו, בהתאמה. מגפת הקורונה השפיעה מאוד על התיירות באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, ומספר כניסות התיירים צנחה מ-39.5 מיליון ב-2019 ל-12.4 מיליון.

ההסבר לגידול הרב במספר התיירים וההתאוששות המהירה היא העובדה שגרמניה נחשבת ליעד אטרקטיבי לתיירים. ממחקר חדש של Mabrian – ספקית מידע בתחום תיירות, עולה כי התוצאות החיוביות קשורות לקיבולת הטיסות, מסלולי טיסה ישירים, שביעות רצון המבקרים, ביטחון אישי, מדד שביעות רצון מבתי המלון ומחירי המלונות הממוצעים. ברלין גם דורגה במקום העשירי בין הערים הטובות באירופה באיכות ומחירי בתי המלון.

Exit mobile version