Site icon IAS

השפעת פלישת רוסיה לאוקראינה: רוסיה לא תשתתף ב-IMTM2022

תערוכת התיירות IMTM. צילום עוזי בכר

לאחר יותר משבוע מתחילת הפלישה הרוסית לשטחה של מדינת אוקראינה, הודיע היום, יום חמישי (03.03) המציג הרוסי, כי הוא מבטל את השתתפות בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM2022 – International Mediterranean Tourism Market, שתיערך בישראל זו השנה ה-28, בין התאריכים 29-30 במרץ. לאור ארועי המלחמה המתקיימים בימים אלה, נראה כי קיימת השפעה על רוסיה בפן התיירותי, וכי היא לא תיקח חלק בתעורכה לעומת שנים קודמות.

בתערוכה IMTM2022 צפויים להשתתף למעלה מ-50 מדינות, בניהם: מרוקו, אזרבייג'ן, הפיליפינים, איטליה וסרדיניה, ספרד, פורטוגל, בולגריה, יוון, פולין, קרואטיה ועוד. התערוכה נערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ובחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל. התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל וכן פתוחה לקהל הרחב.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "לאור המלחמה המתקיימת בשבוע בימים האחרונים בין אוקראינה לרוסיה, הודיע היום המציג הרוסי מחבל קרסנודאר, הקרוב לגבול אוקראינה, כי הוא מבטל את השתתפותו בתערוכת התיירותIMTM . אנו מקווים ומאחלים לסיום המלחמה אשר גובה מחירים כבדים משני הצדדים. לצד זאת, אנו מצפים בזרועות פתוחות להגעתן של מדינות העולם לתערוכה בישראל, ולהמשיך לקדם יחדיו את התיירות הבינלאומית".

Exit mobile version