Site icon IAS

הצימרים ומקומות הלינה בגולן, החלו לפעול בהתאם לתו הסגול

מתחם היורטים באיי גאליי במושב גבעת יואב בגולן. צילום באיי גאלי

אט אט חוזרים לשגרה התיירותית המבורכת. התרגשות רבה נרשמה היום בגולן, לרגל פתיחתם המחודשת של מקומות הלינה, הצימרים ובתי ההארחה השונים. ההקלות הצפויות בתחום התיירות שנכנסו לתוקף, ומאפשרות את פתיחת מתחמי הלינה השונים בהתאם למגבלות, יצרו התעניינות גוברת מצד הקהל הישראלי שמעוניין לצאת לחופשה ומעדיף לינה משפחתית בצימרים מבודדים, על פני מלונות הומי אדם.

באגף התיירות בחברה הכלכלית גולן, צופים ביקוש גבוה במיוחד למקומות הלינה בגולן, בייחוד בשל המענה המדויק התואם את המגבלות שמציע הגולן למשפחות. באגף איגדו את תיירני הגולן שנערכו לתת מענה בהתאם לתו הסגול. הגולן משופע באתרי לינה ברמות מחיר משתנות ושוות לכל נפש: צימרים, חאנים, אתרי קמפינג וגלאמפינג, כמו גם פתרונות מדויקים לתייר שמחפש אוורור, אחרי תקופת סגר קשה, ויחד עם זאת דורש לשמור על בריאות משפחתו בזמן החופשה. האפשרות לצאת מפתח הצימר ישירות לטיולים בטבע, במסלולי טיול מסומנים או פשוט לשבת מול הנוף הגולני הייחודי, או הכינרת העולה על גדותיה, מתאימים מאוד לרוח התקופה.

צימר דבש במעלה גמלא בגולן. צילום דבש בגולן

שמורות הטבע בניאס ויהודייה, כבר פתחו שעריהן ומוכנות לקבל את קהל הנופשים בגולן.

במהלך השבוע יפתח לקהל פארק הירדן, שבו האטרקציה "תופעת טבע", המתאימה לכל המשפחה ולרוח ההנחיות. כל משפחה גרעינית מטיילת במסלול אור קולי המלמד על החיות והטבע בפארק הירדן, כשהחוויה מדובבת בהמון הומור ע"י כוכבי "ארץ נהדרת". מפארק הירדן מוסרים שיש להזמין מקום מראש, היציאה לסיור בקבוצות קטנות ע"פ הנחיות משרד הבריאות, כשהסיורים באוויר הפתוח מתאימים מאוד לרוח התקופה ומבטיחים הנאה רבה לכל המשפחה.

אתר מורשת לאומית עין קשתות יפתח שעריו לציבור בהמשך שבוע. מהנהלת עין קשתות נמסר שבאתר מתכוננים לקבלת קהל בהתאם להנחיות, תוך שמירה קפדנית על בריאות הציבור. הסיור באתר יותאם לדרישות משרד הבריאות. באתר בית כנסת בן 1500 שנים, שנחרב ברעידת אדמה ושוקם בטכנולוגיה מרתקת. האתר משקיף על נוף עוצר נשימה של הכינרת ונחל סמך ומספק סיור בטבע, מורשת והיסטוריה ומותאם לכל המשפחה.

מתחם היורטים באיי גאליי במושב גבעת יואב בגולן. צילום באיי גאלי

במתחם האירוח באי גאלי בגבעת יואב שבגולן, החלו מאתמול לחוש בהתעוררות בענף והם ערוכים לאפשר לינה מפנקת למשפחות באוהלי יורט מונגולים, מול הנוף המרהיב של הכינרת. סמיכות המתחם לשביל הגולן ולאתרי תוכן ובילוי מאושרי תו סגול, הופכים את האפשרות של חופשה משפחתית לבטוחה ומותאמת, הן מבחינת ההנחיות והן מבחינת התקציב עבור משפחות רבות.

עודד פורת – מנהל אגף תיירות גולן, מספר שהגולן נערך במרץ רב לחזרת הנופשים. לדבריו: "אתרי הלינה תודרכו ×¢"י אגף התיירות בחברה כלכלית גולן לעמידה בדרישות התו הסגול שהוציא משרד הבריאות ומכינים את מקומות האירוח לקבלת קהל". כמו כן, אתרי טבע של רט"ג פתחו את שעריהם למבקרים, אתרים נוספים יפתחו עד סוף השבוע, מה שמבטיח לנופשים בגולן, חוויה של נופש ולצידו תוכן ובילוי איכותי בטבע.

לפרטים נוספים פייסבוק "תיירות גולן" אינסטגרם Golantourism

Exit mobile version