Site icon IAS

העיר צפת מארחת את שר התיירות וצוות משרדו

עירית צפת מארחת את צוות משרד התיירות. צילום עיריית צפת

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, אירח את שר התיירות, אסף זמיר, במטרה לקדם סיוע לעסקים ולהיערך לפתיחת השמיים. אסף זמיר אמר שזה "ביקור מוצלח בעיר מדהימה, נסייע לתיירות בצפת".

במהלך הפגישה המקצועית, סקר ראש העיר את ההתפתחות של צפת מבחינה תיירותית, המגמה החיובית בקרב הנופש הישראלי שהחלה אשתקד עם ריבוי הפסטיבלים ופיתוח המוצר התיירותי של העיר ונותנת אותותיה גם בימים אלו, עם הגעה של נופשים ישראלים לעיר. יחד עם זאת, הבהיר אוחנה, שצפת היא עיר המבוססת תיירות חוץ ועסקים רבים כדוגמת הגלריות, מורי הדרך וכו׳, ואלה אינם שורדים את התקופה הקשה, במיוחד כשהצפי לחידוש מלא של תיירות חוץ רחוק מאוד. אוחנה הדגיש את חשיבות קידום קמפיינים ושיווק העיר צפת כעיר תיירות מרכזית בקרב תושבי חו"ל, הן בכנסים, קמפיינים פרסומיים וכל הכלים העומדים לרשות המשרד – בייחוד בשעה זו.

בתום הפגישה המקצועית, התקיים סיור במספר מוקדים ברחבי העיר צפת, בדגש על שטחי השיווק להקמת 2 בתי מלון חדשים, בסמוך לצלמון כנען ספא על הר כנען, אותם מקדם ראש העיר יחד עם משרד התיירות, מול הרשתות הגדולות בישראל. כמו כן, השר ביקר בכיכר אשתם/שדה – פרויקט משמעותי נוסף שמבצעת עיריית צפת, עם משרד השיכון ומשרד התיירות, לפיתוח התיירות בצפת ובשדרת הגלריות.

עירית צפת מארחת את צוות משרד התיירות. צילום עיריית צפת

במהלך הסיור אמר השר: "ראש העיר הזמין אותי לראות את המצב, ואנחנו כאן כדי לסייע". אוחנה מצדו הבהיר: "יש חשיבות גדולה לפגוש את בעלי הגלריות והעסקים, שנפגעו בצורה הקשה ביותר מהנגיף. זה לא עוד סיפור, אלו האנשים עצמם ואנחנו יחד חייבים למצוא את הדרך לסייע להם. שר האוצר איתנו במשימה החשובה הזו". בשיחה עם בעלי העסקים ציין השר כי הוא וראש העיר סיכמו עם שר האוצר על החזר הוצאות בימי הקורונה לעסקים, ובמקביל לדאוג לתוכניות משמעותיות בנושא.

ראוי לציין כי השניים- השר וראש העיר, נראו מיודדים וקרובים מאוד, דבר הממחיש את הבטחתו של ראש העיר כי על אף היותו חלק ממפלגת הליכוד- יש לו קשרים ויכולת ליצור קשרים עם כל השרים מכל המפלגות.

שר התיירות אסף זמיר אמר בתום הביקור שארך לא פחות מ 4 שעות: ״תודה רבה לראש העיר על ביקור מוצלח, צפת עיר מדהימה עם תושבים מדהימים ופוטנציאל תיירותי גדול. אני ומשרד התיירות נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור לך במשימה לפתח את התיירות בצפת. שיהיה לכולנו בהצלחה״ אוחנה מצדו הודה לשר והשניים סיכמו על המשך שיתוף פעולה וקשר ישיר הן בסיוע לעסקים והן בקידום ופיתוח פרויקטים משמעותיים.

Exit mobile version