Site icon IAS

המנכ"לים ושרי התיירות של בחריין, מרוקו וקולומביה יבקרו ב-IMTM

IMTM 2020: דוכני התערוכה. צילום יח"צ

פחות מחודש לגזירת סרט הפתיחה של תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2022 – International Mediterranean Tourism Market, ויזמי תערוכת התיירות יחד עם משרד התיירות הודיעו היום (ג') כי בנוסף להשתתפותם של שר התיירות יואל רזבונוב, ומנכ"ל משרד התיירות דני שחר, שרי התיירות מחו"ל שצפויים להגיע לישראל ואישרו את השתתפותם הם: בחריין, ליטא, יוון, איטליה. בנוסף, ייקחו חלק בתערוכה גם מנכ"לי משרד התיירות של מרוקו, קולומביה ופורטוגל. רשימת הבכירים הרחבה מצביעה על חשיבותה של תערוכת IMTM לתיירות העולמית. כמו כן, הרשימה צפויה עוד להתרחב בהמשך עם בכירים נוספים שיגיעו לישראל. לצד השתתפות בכירים בתערוכת התיירות, ייקחו חלק גם מציגים ישראלים אשר יציגו את פניה של תיירות הפנים, במטרה לייצור הזדמנויות וקשרים עסקיים עם בכירים ומציגים מרחבי העולם.

תערוכת התיירות הבינלאומית תתקיים זו הפעם הראשונה לאחר שנתיים בהם נדחתה, לאור העלייה בתחלואה, זאת עקב התפשטות נגיף הקורונה. השנה תתקיים תערוכת IMTM זו הפעם ה-28 בישראל ב-EXPO תל אביב בין התאריכים 29-30 במרץ, ותהיה פתוחה לקהל הרחב.

בתערוכה IMTM2022 צפויים להשתתף למעלה מ-50 מדינות, בניהם: מרוקו, אזרבייג'ן, הפיליפינים, איטליה וסרדיניה, ספרד, פורטוגל, בולגריה, יוון, פולין, קרואטיה ועוד. התערוכה נערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ובחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל. התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל וכן פתוחה לקהל הרחב.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "שמחים ונרגשים לקראת הגעתם של מנכ"לי ושרי משרדי התיירות ממדינות בחריין, ליטא, יוון, איטליה, מרוקו, קולומביה ופורטוגל. אחרי שנתיים בהן התערוכה נדחתה בעקבות נגיף הקורונה, השתתפות של הבכירים ממדינות העולם, מסמנת על הנכונות והחשיבות להחיות את התיירות מחדש ולהחזיר אותה למצב בו היינו טרום המגיפה. מצפים להגעתם של בכירים נוספים מהעולם, שכן השנה צפויה להיות תערוכה בה ישתתפו עשרות מדינות מהעולם שיציגו מגוון רחב של טיולים, מלונות ויעדים חדשים".

לאתר התערוכה- https://www.imtm-telaviv.com

Exit mobile version