Site icon IAS

המכונית המעופפת XPENG X2 השלימה את טיסת הבכורה בדובאי

טיסת הבכורה של המכונית המעופפת XPENG X2 בדובאי. צילום XPENG

XPENG AEROHT, חברת המכוניות המעופפות הגדולה באסיה וחברת הבת של XPENG, ערכה ב-10 באוקטובר 2022 את טיסת הבכורה של המכונית המעופפת החשמלית XPENG X2, ב-Skydive Dubai.

זוהי התצוגה הפומבית הראשונה של המכונית XPENG X2 לאחר השלמת טיסות הניסוי וקבלת אישור הטיסה המיוחד מרשות התעופה האזרחית של דובאי (DCAA). לטיסה הראשונה היו עדים יותר מ-150 משתתפים, כולל נציגים מהקונסוליה הסינית בדובאי, לשכת המסחר הבינלאומית של דובאי, רשות התעופה האזרחית של דובאי, מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי, מרכז הסחר העולמי של דובאי והתקשורת העולמית.

טיסת הבכורה התקיימה ב-Skydive Dubai, הממוקמת בסמוך ל-The Palm, ומציעה תנאי מרחב אווירי מצוינים ונופים פנורמיים של הנוף העירוני כדי לספק לטיסה ההיסטורית רקע עוצר נשימה.

בריאן גו (Brian Gu), סגן יו"ר ונשיא XPENG, אמר: "התצוגה הפומבית של XPENG X2 בדובאי מייצגת אבן דרך משמעותית עבור XPENG AEROHT והישג בינלאומי עבור מכוניות מעופפות. דובאי היא 'עיר החדשנות' בעלת שם עולמי, וזו הסיבה שהחלטנו לקיים כאן את אירוע הטיסה הציבורי הראשון של X2. הטיסה היא צעד מרכזי בחקר הניידות העתידית של XPENG."

חסן אל האשמי (Hassan Al Hashemi) ממלא מקום הנשיא ומנכ"ל לשכת המסחר הבינלאומית של דובאי, אמר: "הטיסה הציבורית הגלובלית הראשונה של המכונית המעופפת X2 תשנה את כללי משחק הניידות העתידית. המכונית המעופפת היא התגלמות של שאפתנות, חדשנות וחזון מכוון עתיד שתמיד נתן השראה לדובאי ולהנהגתה. היום, היינו עדים לרגע היסטורי שיגדיר את 50 השנים הבאות".

טיסת הבכורה של המכונית המעופפת XPENG X2 בדובאי. צילום XPENG

GITEX GLOBAL 2022, אחת מתערוכות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, יצאה לדרך ב-10 באוקטובר 2022 במרכז הסחר העולמי של דובאי והציגה 5,000 חברות ו-100,000 משתתפים מ-170 מדינות, המאחדים יחד את החברות המתקדמות ביותר ואת המוחות הטובים ביותר בנושאים טכנולוגיים מגוונים כולל ניידות עתידית. המכונית המעופפת XPENG X2, שהוצגה בביתן XPENG AEROHT, אולם 3, סקרנה במיוחד את אלפי המבקרים ביום הראשון של האירוע הבינלאומי .

ה-XPENG X2 היא מכונית מעופפת דו-מושבית. אינה מייצרת פליטת פחמן דו חמצני במהלך הטיסה ומהווה צעד קדימה בעתיד תחבורה ירוקה עירונית. היא תתאים לטיסות עירוניות עתידיות בגובה נמוך והיא מושלמת לנסיעות עירוניות למרחקים קצרים כגון סיורים ותחבורה רפואית. ה-XPENG X2 מצוידת בשני מצבי נהיגה: ידני ואוטונומי. במהלך הטיסה האוטונומית, הנוסעים יכולים ליהנות מחוויית טיסה בטוחה וחכמה עם פעולות פשוטות של התנעה, חזרה ונחיתה בלחיצת כפתור.

Exit mobile version