Site icon IAS

הכי פסטורלי: אירוח מפנק ופסטיבלי תרבות

הכי פסטורלי - מלון פסטורל בכפר בלום. צילום גיל אבירם

מה טוב יותר מלקבל באותה חבילה, גם פינוק בבית מלון, גם ירוק בעיניים, גם אוויר גלילי וגם תוכניות תרבות ומוזיקה? מלון פסטורל בכפר בלום שבגליל העליון, נפתח מחדש, לאחר תקופה ארוכה בה היה סגור בשל הקורונה. המלון ייפתח רשמית ב- 18 ביוני, תוך שמירה והקפדה על הנחיות משרד הבריאות במלואן: חיטוי החדר לפני כניסת אורחים חדשים ופרוטוקול ניקיון מחמיר, מדידת חום והצהרת בריאות בכניסה למלון וכן הקפדה על ההנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע להגשת מזון ומשקאות ולשהות משותפת במרחב.

בתוך כך, פסטורל הינו המלון הראשון להחזיר את התרבות אל מרכז הבמה, כשהוא משיק סופ"ש מוזיקלי בשיתוף פסטיבל קול המוזיקה, שייערך השנה במלון בין התאריכים 15-18/7. הפסטיבל 'שיר הודייה' בניהולו המוזיקלי של צבי פלסר, ייערך בסימן ההוקרה והתודה על כל מה שיש, ויכלול תוכנית יצירתית, מגוונת וגדושה בחזרות פתוחות, יצירות קאמריות בביצוע טובי האמנים הישראלים ואפילו קונצרט אחד המיועד לילדים. בנוסף למוזיקה הקלאסית, משיק פסטורל מחדש את חוויית הקיץ המשפחתית שלו, ואת  התוכניות 'מיוזיק קלאב' ו'חלום ליל קיץ', שיערכו בחודש אוגוסט ויכללו הופעות, סדנאות מיוחדות, מוזיקה המיועדת לילדים ופעילויות מיוחדות הגולשות אל תוך הלילה.

ג'וניור סוויט במלון פסטורל. צילום סטודיו גולן

מלון פסטורל                                                                                        

נוסד בשנת 1943 על ידי קבוצת חלוצים שייסדה את קיבוץ כפר בלום, וכולל 30 דונם של מרחבים וירק, בקירבה לכל מסלולי הטיול, האטרקציות ושמורות הטבע של הגליל העליון. מזה כ-17 שנים מהווה מלון פסטורל אבן שואבת לאוהבי המוזיקה והרוח מכל רחבי הארץ, תוך שהוא מציע תוכניות תרבות עשירות שהן חלק מחזונו לחולל חווית אירוח מוזיקלית-תרבותית-ישראלית מרוממת רוח. במלון 189 חדרים (מתוכם 5 חדרים נגישים המותאמים לנכים בכיסאות גלגלים) וסוויטות מעוצבות, המוקפים מדשאות רחבות ידיים. מתקני המלון כוללים ספא מפנק, בריכת שחייה אולימפית (פועלת בימי הקיץ), מסעדה המגישה ארוחות שהן תאווה לעיניים ולחיך, אינטרנט אלחוטי ברחבי המלון ובחדרים (ללא תשלום), לובי בר וקמפוס מפואר לכנסים ואירועים.

הלובי במלון פסטורל. צילום יוסי סליס ונטשה חיימוביץ

מחירים: המלון נפתח תחת מדיניות מחירים גמישה, המציעה מחירי מבצע אטרקטיביים:

פרטים נוספים אודות המלון ניתן לקבל באתר:

https://www.kfarblum-hotel.co.il/

Exit mobile version