Site icon IAS

הישראלים חוזרים לפולין וטסים לוט איירליינס

לוט איירליינס . צילום יח"צ

חברת התעופה הפולנית LOT Polish Airlines מחדשת טיסותיה מתל אביב לוורשה החל מיום א' הקרוב, ה-18 באפריל 2021. הטיסות מנתב”ג (LO 152) תופעלנה בימים ראשון וחמישי: יציאה ב-05:05 ונחיתה בוורשה ב-08:00, והטיסות מוורשה (LO 151) תופעלנה בימים רביעי ושבת, יציאה ב-22:55 ונחיתה בנתב"ג ב-03:45.

הנוסעים הישראלים רשאים לטוס רק לאחר שני חיסוני פייזר ותעודת מחוסן בתוקף, ללא צורך בבדיקת קורונה. על הנוסעים להגיש בקשה באתר משרד הבריאות 24 שעות לפני הטיסה.

בנמל התעופה על הנוסעים לשמור על ריחוק חברתי של 2 מטרים. מסיכות חובה במהלך כל הטיסה והנוסעים יתבקשו למלא טפסי הצהרת בריאות ואיתורם. בהגעתם לוורשה הנוסעים ידרשו לבדיקת קורונה מהירה בעלות של 200 זלוטי (כ-175 ₪). בדיקה שלילית תפטור את הנוסעים מבידוד. על הנוסעים לבדוק את מצב התחלואה לפני יציאתם מהארץ.

רק ישראלים רשאים בשלב זה לטוס מוורשה לישראל או זרים בעלי היתר מיוחד. על הנוסעים למלא בקשה באתר משרד הבריאות, 24 שעות לפני הטיסה. על הנוסעים להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 72 לפני הטיסה ונדרשים לבצע בדיקה נוספת בנתב"ג. נוסעים מחוסנים עם בדיקת קורונה שלילית פטורים מבידוד.

 

Exit mobile version