Site icon IAS

הטיסות הפנימיות בסין פרצו את מחסום ה-50%

העולם החדש של הנסיעות. צילום Depositphotos

בעוד שוק התעופה הגלובלי מדשדש, בסין חוזרים לשגרה יחסית במהרה ורושמים הישגים לא מבוטלים. חברת המחקר Forward Keys מדווחת כי על פי כרטיסי הטיסה שהונפקו שוק הטיסות הפנימיות בסין חצה את מחצית הקיבולת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

בנוסף, ניתוח נתוני הנפקת כרטיסי הטיסה בסין מראה עלייה משמעותית בהזמנת טיסות פנימיות של הרגע האחרון בין התאריכים ה-11 במאי ל-21 במאי 2020. ב-72% מההזמנות, הזמן בין רכישת כרטיסי הטיסה לנסיעה התקצר ל-4 ימים לעומת 51% בתקופה המקבילה אשתקד. ב- Forward Keys סבורים כי התופעה קשורה לחזרת הסטודנטים ללימודים, שכן התזמון עולה בקנה אחד עם פתיחת האוניברסיטאות מחדש- אבן דרך העשויה לעודד נוסעים סיניים לנסוע יותר. בסין קיימת כיום הגבלה על 134 טיסות בינלאומיות שבועיות שנועדו בעיקר כטיסות חילוץ.

למרות החדשות המעודדות, נרשמת התאוששות חזקה יותר בתחום האירוח, כאשר אנשים רבים בוחרים לנוסע ברכבות מהירות ולא לטוס. על פי סקר שערכה האקדמיה לתיירות של סין וסוכנות הנסיעות המקוונת Ctrip, בחודש מרץ- 41% מהנוסעים ציינו כי יעדיפו לנסוע ברכב פרטי, 29% ברכבת ו-14% יטוסו. תפוסת בתי המלון בסין חצתה כבר את ה-60%.

"בסוף חודש אפריל ציפינו לראות עלייה בהזמנת טיסות פנימיות וזה אכן קרה, עם זאת קיימות עדיין מגבלות מסוימות ולכן יש פוטנציאל לשיפור. בשנת 2020 הטיסות הבינלאומיות יחזרו בקצב איטי ואיתם הזמנת החופשות לחו"ל ולכן רוב האנשים יסתפקו בתיירות פנים ", אמרה אוליבייה פונטי, סמנכ"לית בחברת Forward Keys.

Exit mobile version