יהודה זפרני, מבכירי ענף הנסיעות בישראל, החליט להתמודד לכנסת מטעם הליכוד במחוז מישור החוף. בין תפקידיו הרבים, שימש זפרני כסמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת אופיר טורס, משנה למנכ"ל קבוצת אופיר טורס ומנהל רשת הסניפים מקרית שמונה ועד אילת.
בשני העשורים האחרונים, ריכז את תחום יחסי הציבור באופיר טורס ושימש כפרזנטור באמצעי התקשורת בתחום התיירות והתעופה במגוון ההופעות בטלויזיה, בעיתונות ורדיו. פרשן ומומחה לתיירות, מלונאות ותעופה של ערוצי התקשורת, ערוץ 1, כאן, ערוץ 2 וערוץ 10 , עיתונים ורדיו. נחשב למומחה בתחום ניהול משברים.
זפרני (54), יליד קריית שמונה המתגורר בנתניה, כיהן כדירקטור בחברת "תדמור" – החברה הממשלתית שהפעילה את בית ספר לתיירות ומלונאות ותיכון קולינארי המונה מאות תלמידים ומלון וכן כדירקטור בחברת "ריקושט", הרשת ארצית לציוד, פנאי ומחנאות המונה מעל 50 סניפים, החברה הגדולה בישראל בתחומה.
שלא בתחום התיירות שימש כדירקטור ב"מקווה ישראל" ויו"ר ועדת ביקורת שתי קדנציות ועד היום ממשיך לעזור בהתנדבות, דירקטור באוצר מפעלי ים בע"מ המנהלת את נמל ת"א – יו"ר ועדת כספים ויו"ר הדירקטוריון בפועל – שתי קדנציות עד הפרטת החברה.
מאמין בתכנון לטווח ארוך
זפרני כיהן כחבר בהנהלת התאחדות סוכני הנסיעות שתי קדנציות. במסגרת פעילותו ההתנדבותית בהתאחדות, פעל יחד עם ההנהלה לרווחת כלל הציבור וציבור סוכני הנסיעות כולל מאבקים מול חב' התעופה ומול הרגולטור, משרד האוצר, התחבורה, רשויות המס והמפקחת על הבנקים. לדבריו, "ברוב המאבקים ניצחנו וחסכנו עשרות מיליוני שקלים לציבור סוכני הנסיעות".
כמו כן כיהן כמנכ"ל חברת התיירות etr, יועץ ויו"ר טיקטיק – חברה שעוסקת בשיווק חבילות ספורט והופעות בחו"ל.
זפרני שולח את ידו גם בכתיבה, כתב במהלך חייו מאות שירים ואף הוציא לאור את ספר השירה "רגעים". כיום הוא מגיש ועורך את תוכנית הרדיו "מסביב לעולם עם יהודה זפרני" בנושאי תיירות.
זפרני מקפיד גם על פעילות ציבורית, כאשר במהלך השנים האחרונות יזם את הפרויקט "לזכור ולצמוח" למען שורדי השואה בישראל – להענקת רגעי אושר לאלפי שורדי שואה בערוב ימיהם. הוא מרצה בהתנדבות בנושאים: תיירות וטרור, העצמה לבני נוער-נוער בסיכון-סיכוי., בין מייסדי עמותת ב.י.ת – להצלתו של בית הספר החקלאי פרדס חנה. עורך מדור התיירות וכותב מאמרים במגוון תחומים במקומונים ובאתר המאמרים המוביל "Jokopost".
זפרני מאמין בתוכניות ותכנון ארוך טווח וקביעת יעדים ל-25 שנה קדימה. לדוגמה, איך מפתחים את התיירות שלנו לרבע המאה הקרובה "כדי שיגיעו לישראל 15 מיליון תיירים שיכניסו מעל 75 מיליארד שקלים".