Site icon IAS

החופים היפים ביותר בסביבת אתונה

Akti Vouliagmenis: חוף פסטורלי בקרבת אתונה. צילום Depositphotos

כידוע יוון פתחה את הגבולות לישראלים ב-15 במאי 2021. חופשה באתונה הכוללת ביקור באקרופוליס, פלאקה ומוזיאונים לא מבטלת  את האופציה ליהנות מחופים הנמצאים בסביבתה ומתחרים בכבוד באלה הנמצאים באיי יוון. הגישה לחופים היא קלה ואפשרית באמצעות רכב פרטי, מונית או בתחבורה ציבורית.

אתר greekreporter מציע מספר חופים ואגם ייחודי בסביבת אתונה, בירת יוון:

Akti Vouliagmenis

ממוקם קרוב לאתונה, חוף פופולרי בשל חופיו החוליים והמים הרגועים שלו. הקפידו ללכת מספיק מוקדם בבוקר כדי למצוא שמשיה וכיסאות נוח.

במידה ובחרתם לבלות את כל היום בחוף, חטיפים ומשקאות זמינים, כמו גם קפה יווני של קיץ, frappe. יש מגרש משחקים לילדים, דשא בהם תוכלו לשחק בכדור, מטקות ואינטרנט אלחוטי חינם. קיים תשלום סימלי עבור השכרת כיסא נוח בחוף הים.

Lake Vouliagmeni

חווית חוף ייחודית שלא תרצו לפספס בעת ביקורכם באתונה. האגם הטבעי הזה ממוקם מעל הכניסה לאחת המערות המורכבות והמסתוריות ביותר בעולם. באגם יש מים מליחים כיוון שהם משולבים בין הזרמים התת קרקעיים של הים והמעיינות התרמיים התת קרקעיים המחלחלים מהר הימטוס (Hymettus), ומציעים חווית ספא ​​תרמית טבעית.

מחיר הכניסה הוא בסביבות 15 אירו לאדם, גם אם לא יהיה לכם מזל למצוא כיסא נוח או שמשיה, ועדיין תשלמו את דמי הכניסה המלאים, לכן מומלץ להגיע מוקדם.

Lake Vouliagmeni: חווית ספא תרמית טבעית. צילום Depositphotos

Asteras Beach

חוף אסטרס הוא מקום מפלט מדהים הממוקם בפרבריה הדרומיים של אתונה ובעלות כניסה קטנה שתקנה לכם גם שמשיה וכיסא נוח.

בחוף המציע מי טורקיז צלולים, תמצאו אפילו חדרי הלבשה, מקלחות, מסעדה בשירות עצמי, שלושה ברים, ספורט ימי, כמו גם טרמפולינות ומגרש משחקים לילדים.

Glyfada Beach

חוף גליפאדה ממוקם דרומית לאתונה והוא הבריחה המושלמת מהבירה היוונית ההומה. רצועות חוף של חול זהוב ומים תכולים מאפיינים את חוף גליפאדה. המבקרים יכולים למצוא כאן ברים רבים ומסעדות, וניתן לשכור כיסאות נוח במחיר סביר.

חוף ים טיפוסי בסביבת אתונה. צילום Depositphotos
Exit mobile version