Site icon IAS

הזמר האגדי ג'ון בון ג'ובי יופיע באניות נורוויג'ין קרוז ליין

אניית Jade NCL תארח את הזמר האגדי בקריביים. צילום יח"צ

אניית Jade NCL תארח את הזמר האגדי בקריביים. צילום יח"צ

חברת הפלגות הנופש נורוויג'ין קרוז ליין (NCL), תארח  את הזמר האגדי זוכה פרס הגראמי וחבר היכל התהילה המצליח, ג'ון בון ג'ובי. בון ג'ובי יקיים מספר הופעות במסגרת סיור הופעות החדש "Runway to Paradise" שתוכנן ומותאם במיוחד עבור הפלגות הנופש של NCL. ההופעות יתקיימו בין התאריכים 16-12 באפריל בהפלגות אניית Jade NCL בקאריביים; ובין התאריכים ה 30-26 באוגוסט בהפלגות אניית Pearl NCL בים התיכון, בין ברצלונה לפאלמה דה מיורקה.

בון גו'בי יעלה להופיע בליווי 11 נגנים, למופע רוק בלעדי לאורחי האנייה בלבד ויחלוק עם הקהל סיפורים אישיים מתחילת דרכו המוזיקלית. בנוסף, לקהל תינתן הזדמנות לשאול את האמן שאלות על חייו והקריירה שלו, בסשן שאלות ותשובות מיוחד באווירה אינטימית על הסיפון.

כל אורחי ההפלגה יקבלו במתנה פוסטר חתום על ידי ג'ון בון ג'ובי, ו-400 המזמינים הראשונים בכל הפלגה אף יזכו בתמונה אישית עם האמן. במהלך ההפלגות יפגשו האורחים דמויות מפתח בחייו של ג'ון וכמו כן תוצג גלריה של פריטים אישיים ומזכרות היסטוריות מהקריירה המרשימה של האמן.

ג'ון בון גו'בי אמר כי "זהו אושר גדול להופיע מול המעריצים ולחלוק איתם את החוויות שהובילו אותי בכתיבת השירים שלי. אחרי שנים רבות של הופעות הבנתי שהשירים שכתבתי לא משקפים רק את סיפור חיי, אלא גם את סיפור חייהם של המעריצים." עוד הוסיף בון ג'ובי  "מאות אנשים מתכנסים יחדיו בכל מקום בו אנו נמצאים וביחד אנחנו יוצרים חיבור חזק ומתמשך, אנו נמשיך לקיים את הקשר גם במופעי הנופש שלנו, תהיו מוכנים, נתראה בקרוב!"

הזמר האגדי ג'ון בון ג'ובי יופיע באניות נורוויג'ין קרוז ליין. צילום יח"צ

להזמנת כרטיסים היכנסו : runawaytoparadise.com

אודות נורוויג'ן קרוז ליין

חברת הפלגות בעלת היסטוריה בת 50 שנה של פריצות דרך ושבירת גבולות בענף השייט הבינלאומי. NCL גאה בתפיסה המהפכנית שלה כלפי חוויית השייט בעידן החדש והיא מציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את חוויית הנופש המושלמת שלהם, בלוח הזמנים שלהם ובהתאמה אישית. החברה מזמינה את האורחים ליהנות מחופשת שייט רגועה בסגנון אתר נופש, בכמה מן האניות החדשות והחדישות ביותר בים, עם מגוון אפשרויות לינה, כולל The Haven – מתחם סוויטות יוקרתי, מסעדות ובריכות פרטיות, שירות קונסיירז' ושירות אישי.

לאחרונה, זכתה החברה בתואר "חברת ההפלגות המובילה באירופה" בפעם התשיעית ברציפות, "חברת ההפלגות המובילה בקריביים" בפעם החמישית ו"חברת אניות השייט הגדולות המובילה בעולם" בפעם החמישית ברציפות, בפרסי World Travel Awards.

NCL תשיק שתי אניות חדשות מסדרת "Breakaway Plus" במהלך שנת 2019 וכן הוזמנו ארבע אניות נוספות לתחילת שנת 2022, עם אופציה להשיק עוד שתי אניות ב-2026 ו-2027.

Exit mobile version