Site icon IAS

הונג קונג פותחת את שעריה בפני מטיילים ישראלים מחוסנים

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

בהתאם להנחיות החדשות של ממשלת הונג קונג, נוסעים למטרות עסקים ופנאי, יכולים להיכנס להונג קונג, כל עוד הם מחוסנים באופן מלא. נוסעים עם בדיקת סרולוגיה חיובית יכולים להפחית את תנאי הבידוד מ- 14 יום ל  -7 ימים.

יתר על כן, משרד הבריאות הישראלי עדכן אתמול, את ההנחיות בנוגע לחובת הבידוד של מטיילים החוזרים מעשר מדינות ספציפיות, כולל הונג קונג, ולפיהם, נוסעים חוזרים בעלי חיסון מלא או נוסעים מחלימים, לא יידרשו בבידוד, מעבר לקבלת תוצאות הבדיקה בנמל התעופה בן גוריון או כעבור 24 שעות (המוקדם מביניהם).

טיסות קתאי פסיפיק יופעלו על ידי מטוס איירבוס A350 החדש ביותר של חברת התעופה הכולל מחלקות עסקים, תיירים פרימיום ותיירים. בחודש אוגוסט, קתאי פסיפיק תפעיל טיסות נוסעים על בסיס דו-שבועי בכל יום חמישי (12 באוגוסט ו -26 באוגוסט), ותציע עד 600 מקומות ישיבה לאזור אסיה פסיפיק. מחירים החל מ: 1064$. הטיסות זמינות כעת להזמנה באמצעות cathaypacific.com וסוכני נסיעות.

אד פותרינגהאם, מנהל השיווק והמכירות האזורי של קתאי פסיפיק באירופה, אמר היום: "אם אתה מבקר  חברים בהונג קונג או אתה מגיע לרגל עסקים, החל מה -9 באוגוסט, תושבים המתגוררים בישראל והמחוסנים באופן מלא, יוכלו להיכנס הונג קונג. באמצעות מדיניות Cathay Care אנו מחוייבים לתנאי רווחה משופרים לאורך כל המסע וכן לביטוח קורונה בחינם, כך שתוכלו לטוס בראש שקט."

לוח טיסות* לאוגוסט 2021  בקו תל אביב הונג קונג

מועדי המראה והגעה קו טיסה תאריכים
14.35 – 05.40 (ביום למחרת) תל אביב  – הונג קונג CX 676 12 באוגוסט,

26 באוגוסט

הונג קונג פותחת את שעריה בפני ישראלים צילום Depozitphotos

 בטיחות

הענקת סביבת נסיעה בטוחה ממשיכה להיות בראש סדר העדיפויות של חברת התעופה בזמן מגפת ה- COVID-19. קתאי פסיפיק שילבה מגוון אמצעים לשמירה על שלומות הנוסעים בכל חלק של חווית הטיסה, במסגרת מחויבותה ללקוחותיה, Cathay Care.

נוסעים הממשיכים ליעדי המשך באזור אסיה – פסיפיק

הנוסעים יוכלו להמשיך דרך הונג קונג ליעד הסופי, במידה וכל מסלול הטיסה בהזמנה אחת ובכרטיס טיסה אחד וזמן ההמתנה  (טרנזיט), בהונג קונג, אינו עולה על 24 שעות, ובתנאי שהנוסעים עומדים בדרישות הכניסה ליעד הסופי. מידע נוסף בנושא ניתן למצוא באתר: Cathay Pacific’s Coronavirus (Covid-19) FAQs.

אודות קתאי פסיפיק

חברת התעופה קתאי פסיפיק, שבסיסה בהונג קונג היא חברת תעופה בינלאומית, בשירות מלא, המציעה שירותי נוסעים ומטענים סדירים ברחבי העולם, בין המזרח הרחוק, אירופה, צפון אמריקה ואפריקה.

מאירופה והמזרח התיכון, מפעילה קתאי פסיפיק כיום, שירותי נוסעים ומטענים סדירים לאמסטרדם, פרנקפורט, לונדון, פריז ותל אביב, עם נוכחות באיטליה, ספרד ושוויץ.

לקתאי פסיפיק דירוג בטיחות של 5 כוכבי בטיחות COVID, הדירוג הגבוה ביותר על פי דירוג חברת התעופה. קתאי פסיפיק זכתה ארבע פעמים בתואר חברת התעופה הטובה ביותר בעולם של חברת Skytrax, והוכרה כאחת מעשר חברות התעופה הנקיות ביותר בעולם במשך חמש שנים רצופות.

Exit mobile version