Site icon IAS

הונג קונג מבטלת את הבידוד עבור מבקרים בינלאומיים

הונג קונג- ההוצאות על בילויים זינקו בחודש מרץ השנה בשיעור של בשיעור של 2,117% ביחס למרץ 2022. צילום Depositphotos

הונג קונג הודיעה על סיום ההנחיה המחייבת בידוד חובה של נוסעים בינלאומיים הנכנסים למדינה. המהלך התקבל בברכה על ידי התושבים ובעלי העסקים הקוראים להצטרף לשאר העולם בחידוש הפעילות במטרה לחיות לצד הקורונה.

החל מה-26 בספטמבר 2022, הנוסעים יהיו כפופים לבדיקות PCR עם ההגעה ולא יוכלו לבקר במסעדות וברים בשלושת הימים הראשונים. תיירים שימצאו חיובים לבדיקת קורונה יאלצו להיכנס לבידוד בבית מלון או במתחמים ממשלתיים. ממשלת הונג קונג גם מסירה את מכסות הכניסה של סינים המגיעים להונג קונג, אך תושבי הונג קונג העוברים לסין עדין נדרשים לבידוד בסין.

לאחרונה הודיעה חברת התעופה קתאי פסיפיק על הגדלת תדירות הטיסות לישראל וממנה. החל מה-2 באוקטובר 2022 לוח הזמנים בחורף מציג  3 טיסות שבועיות בין נתב״ג לנמל תעופה הבינלאומי של הונג קונג. הטיסות יתקיימו בימים ראשון, שלישי וחמישי, ויאפשרו טיסות המשך ליעדים כגון בנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני.

הטיסות מישראל יופעלו באמצעות מטוס Airbus A350-1000, ספינת הדגל של צי החברה, שבשנים האחרונות הגבירה את מאמציה להציע לנוסעים חווית טיסה מעולה. המטוס המתקדם מציע תצורה של שלוש מחלקות ובסך הכל 334 מושבים זמינים (46 במחלקת עסקים, 32 בפרימיום אקונומי ו-256 במחלקת תיירים), המטוס המתקדם מתאים במיוחד לטיסות ארוכות ואולטרה ארוכות בשל הנוחות הנוספת בתא הנוסעים המוענק על ידי מרווח רגליים נוסף, מערכת בידור מתקדמת, ובקרת לחות ואיכות אוויר אופטימליות.

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ
Exit mobile version