Site icon IAS

"הוחלט שלא להאריך את ההגבלות על יציאה משדה התעופה"

נתב"ג: .אולם הנוסעים צילום עוזי בכר

נציגת משרד הבריאות, עו"ד טל פוקס, הודיעה בדיון שהתקיים היום (ד')  בוועדת הכלכלה של הכנסת, בנושא הגבלות התעופה, כי "ההגבלה על יציאה משדה התעופה בתקנות הגבלת השהייה במרחב הציבורי, הוארכה רק עד מחר בחצות, והוחלט שלא להאריך את ההגבלות על יציאה משדה התעופה.

יו"ר הוועדה, יעקב מרגי, הזכיר כי אין בכוונתו להאריך את תקנות הפיקוח על איסור הטיסות, ובירך על ההצהרה. אם לא הייתה ההצהרה הזו, יכול להיות שלא הייתי מאשר את התקנות.

ועוד בשורה: בעקבות לחץ של ועדת הכלכלה – מתחמי המזון בנתב"ג יפתחו  

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, ביקש בדיון על הגבלות התעופה, תשובות באשר לדרישת הוועדה בעניין פתיחת מתחמי המזון בנתב"ג. מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות, ד"ר אשר שלמון, התייחס להפעלת מתחמי המזון בנתב"ג ואמר: "סיירתי בשדה עם מנהלי נתב"ג, וקבענו מתווה ליישום הנוהל של מנכל משרד הבריאות, ואפשר להתקדם מבחינתנו. קיימתי דיון מסודר בשדה עם מנהלי השדה וקבענו איך זה יתבצע. מבחינתנו, יש מתווה מוסכם לפתיחת מתחמי המזון. מפעילי השדה יגישו לנו אישור בכתב להפעלת מתחמי הסעדה ואנחנו נאשר".

שלמון הוסיף כי יאושר לפתוח 45 שולחנות. סמנכ"ל המסחר של רשות שדות התעופה, יורם שפירא, אמר כי הדבר מקובל על רש"ת. היו"ר מרגי בירך על ההסכמות.

Exit mobile version