Site icon IAS

הגלובל וילג' בדובאי נפתח מחדש

דובאי: הכפר הגלובלי הססגוני. צילום יח"צ

הכפר הגלובלי בדובאי נפתח מחדש עם למעלה מ-3500 חנויות ודוכנים ב-27 ביתנים (ביניהם קטאר ועמאן שהצטרפו), המייצגים מדינות מכל העולם. במתחם תמצאו 250 מקומות לסעוד בהם, 50 מהם חדשים, 200 הופעות בכל ערב עם 400 מבצעים בלמעלה מ-40 מדינות במתחם.

חדש! מדרחוב קניות חדש בשם Road of Asia, הכולל 43 דוכנים עם מוצרים אותנטיים של 13 מדינות: סרי לנקה, אינדונזיה, קמבודיה, מלזיה, ברוני, לאוס, הונג-קונג, טייוואן, וויטנאם, נפאל, בהוטן, מיאנמר והפיליפינים.

בכפר הגלובלי תמצאו גם פארק שעשועים ענק, המתאים לילדים ומבוגרים כאחד, המכיל למעלה מ-175 אטרקציות. אחת מהן היא כדור פורח בתוך המתחם, Global village big balloon, המספקת חווית תצפית של 360 מעלות על כל הכפר הגלובלי.

בנוסף, הכניסה לכפר הגלובלי עברה מספר שדרוגים, כולל כניסה שלישית חדשה (שער האושר), בית הפחד הרדוף, חוויית Believe it or Not וצי ייחודי של כמה מהמכוניות המוכרות והאייקוניות ביותר בעולם, במסגרת אטרקציית "נסיעות הפלא". הנסיעות כוללות מוניות מניו יורק, קובה, יפן, תאילנד, מקסיקו ולבנון, שם אורחי המונית ישבו במושב האחורי שלה, המעוצב בהשראת המדינה המארחת. כל מי שיבחין באחת הנסיעות של הכפר הגלובלי, ויצלם תמונה אותה יפרסם בערוצי המדינה החברתית שלו עם התיוג #WonderRides יוכל לזכות בכמה פרסים מדהימים!

מוחמד שרף, סמנכ"ל התפעול של Dubai Holding Entertainment אמר כי הגלובל וילג' הוא תופעה אזורית ובינלאומית כבר קרוב לשלושה עשורים, ועוזר לבסס את דובאי כמרכז עולמי לבידור ותיירות. מאז סוף העונה הקודמת, הצוותים שלנו משתמשים במשוב ובנתונים של האורחים כדי למצוא דרכים חדשות וייחודיות לקחת את חווית האורח לשלב הבא. אנו שמחים לקבל את פני האורחים שלנו מכל העולם לעונה ה-27 של גלובל וילג' עם עוד ליין-אפ של אטרקציות, קניות, אוכל ובידור".

הפארק פתוח מדי יום ראשון עד חמישי משעה 16:00 עד חצות. בימי שישי, שבת וחגים, שעות הפתיחה הן 16:00 עד 01:00. שערי הכניסה נסגרים כחצי שעה לפני שעת הסגירה. ימי שלישי שמורים אך ורק לנשים ומשפחות למעט חגים לאומיים.

Exit mobile version