Site icon IAS

האם אילת יוצאת ממשבר הקורונה?

פרוייקט סי סייד של חב' יוסי אברהמי באילת. צילום הדמייה באדיבות החברה

למעלה מ- 100 דירות נמכרו באילת מאז היציאה מהסגר של הקורונה בשלהי מאי, כך עולה מניתוח נתוני רשות המסים, שבוצע בלשכת שמאי המקרקעין בראשות חיים מסילתי. בחודש מאי נמכרו 49 דירות במחיר ממוצע של 1.38 מיליון שקל לדירה, ועוד 50 דירות נמכרו ביוני במחיר ממוצע של 1.216 מיליון שקל. יש לציין כי נתוני חודש יוני עדיין לא סופיים, ודיווחים על עסקאות נוספות ודאי יגיעו בשבועות הקרובים.

מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, אומר שלצד משבר הקורונה, בעיר קוצרים בחודשים האחרונים את פירות עמלינו על המאמץ הרב שהשקענו בשנים האחרונות, בכל הקשור לפיתוח העיר. לדבריו: "אנו מקבלים פניות רבות מיזמים וקבלנים שמבקשים להשקיע בעיר, הן בהיבט המלונאי והן בהיבט של מגורים. תוכנית פארק הטרמינל שיצאה לדרך, תוכנית פיתוח רצועת החוף, תוכנית חידוש מרכז העיר ועוד, מעוררות סקרנות רבה בקרב משקיעים, שמבקשים להיות הראשונים שזיהו את ההזדמנות הנדל"נית בעיר. העיר עוברת מהפיכה ואנחנו שמחים שהיא לא נעלמת מעיני היזמים, המשקיעים ורוכשי הדירות".

אבי כראל, יזם קומפלקס המלונאות בראון 42° באילת, מספר שהנתונים מוכיחים שאילת היא המקום הנכון להשקיע בו, העיר עם אפשרויות הצמיחה החזקה ביותר ונותנת תשואות גבוהות ביותר. לדבריו: "מספר מנועי צמיחה משמעותיים כגון הקמת שדה תעופה בינלאומי רמון ופינוי שדה התעופה הישן, שמפנה שטח מרכזי אדיר לפיתוח וצירי תנועה חדשים. יחד הם מייצרים האצת פיתוח שמתרחשת בימים אלו בעיר. אחרי 20 שנה שלא נבנה מלון חדש באילת, כעת ישנם כ-10 מלונות בתהליכים שונים".

Exit mobile version