Site icon IAS

האלוף (במיל') יצחק גרשון ימונה ליו"ר רשות שדות התעופה

רשות שדות התעופה. צילום עוזי בכר

הממשלה אישרה את המלצתה של שרת התחבורה, והבטיחות בדרכים תא"ל (מיל׳) מירי רגב למנות את האלוף במיל יצחק (ג'רי) גרשון לתפקיד יו"ר דירקטוריון רשות שדות התעופה. בשנתיים האחרונות התפקיד לא אויש לאחר פרישתו של היו"ר הקודם אליעזר(צייני) מרום.

האלוף גרשון שירת במשך 30 שנה בצה"ל בתפקידי מטה ופיקוד רבים, בין השאר כיהן כמפקד פיקוד העורף, סגן מפקד פיקוד הצפון במילואים, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, מפקד אוגדת הצנחנים.

השרה רגב ציינה כי הניסיון שצבר גרשון כמפקד פיקוד העורף ומפקד אוגדת יהודה ושומרון יסייעו לו בטיפול במשברים  ובקשיים הכלכליים והירידה בהכנסות ברשות שדות התעופה, שהביא עימו משבר הקורונה.

במסגרת תפקידו בצה"ל הוביל גרשון תכניות אסטרטגיות רבות וצבר ידע רב שיסייע לו בהובלת רשות שדות התעופה.

השרה רגב: "אני בטוחה שהניסיון של גרשון, שכיהן כמפקד פיקוד העורף וכמפקד אוגדת יהודה ושומרון שם הוביל תוכניות אסטרטגיות והידע שהוא צבר בפן הצבאי  ובפן העסקי והמגזר הפרטי יבואו לידי ביטוי בהובלת רשות שדות התעופה".

רשות שדות התעופה היתה עד לתחילת המשבר אחד הגופים החזקים במשק. רק לפני המשבר העבירה הרשות למדינה דיבידנד של 4 מיליארד שקלים. בעקבות הקורונה, הרשות מתמודדת עם קשיים כלכלים כתוצאה מירידה תלולה בתעשיית התעופה מה שהביא לפגיעה בהכנסות הרשות.

"אני רואה בתפקידנו לתמוך ברשות שדות התעופה ואני בטוחה שיחד עם האנשים הראויים הנמצאים ברשות; דירקטוריון הרשות, מנכ״ל רש״ת, יעקב גנות והצוות המקצועי נוביל את החברה לאיתנות כלכלית", הוסיפה השרה רגב.

Exit mobile version