Site icon IAS

האינאן איירליינס חוזרת להפעיל טיסה שבועית ישירה לסין

מטוס חברת התעופה היינאן איירליינס. צילום Depositphotos

לאחר קרוב לשלוש שנים, חברת התעופה הסינית האינאן איירליינס (Hainan airlines) חוזרת לפעילות בישראל עם טיסה שבועית ישירה לשנזן, סין. הטיסה תופעל בימי שלישי החל מה- 29.11 במטוסי דרימליינר חדישים. החברה, הרביעית בגודלה בסין, שנכנסה לישראל בסערה בשנת 2016 והפעילה בשיא פעילותה תשע טיסות שבועיות ישירות ל- 4 יעדים שונים בסין, השהתה לחלוטין את פעילותה בארץ בפברואר 2020 לאחר התפרצות משבר הקורונה העולמי.

הכרזת החברה בדבר שובה לישראל באה על רקע השמועות בסין כי בכוונת הממשל הסיני לפתוח את סין מחדש לעולם במרץ שנה הבאה. כזכור, סין מיישמת מדיניות אפס-קורונה נוקשה. עד לשובה של סין לשגרה, הנוסעים לסין מחוייבים בביצוע 2 בדיקות pcr לפני הטיסה, הנפקת תו ירוק סיני משגרירות סין בישראל, ובידוד בן 10 ימים עם הכניסה לסין על חשבון הנוסע.

מנכ״ל האינאן איירליינס ישראל אנדי וויי מסר: ״אנו יותר מנרגשים לחזור לישראל לאחר קרוב לשלוש שנים. השוק הישראלי עלה על כל הציפיות שלנו בימים שלפני הקורונה ואנו משוכנעים שחזרתנו לפעילות מהווה ניצן לשובם של התיירים ואנשי העסקים הסינים לישראל, וחזרתם של הישראלים לסין. אנו ערוכים לספק לנוסעים את השרות הטוב ביותר במסגרת המגבלות הקיימות ומצפים לטיסתנו הראשונה ב 29.11. בנוסף אנו מקווים להכריז על פתיחת קווים נוספים בין ישראל לסין בקרוב.״

Exit mobile version