Site icon IAS

דן קיסריה ריזורט משיק מסעדת פופ אפ תאילנדית

השפים נדב ודניאל צילום נדב ולר

הפופ אפ החדש של נדב ודניאל יושק היום (ב') 1/6/21 במסעדת הבריכה בדן קיסריה ריזורט, שתהפוך בחודשי הקיץ למסעדה על טהרת המטבח התאילנדי האותנטי של הזוג שכבש את תוכנית "MKR המטבח המנצח" ותציע לאורחי המלון והחל מה-1/7/21 גם לאורחים מבחוץ בהזמנה מראש תפריטים ייחודיים ומגוונים של ארוחת צהריים וערב.

הפופ אפ הקייצי, נולד בהמשך לחיבור הקולינרי שמובילה רשת מלונות דן עם השפים המובילים בארץ, ולאחר ההצלחה שנחל סוף שבוע הקולינרי שנערך במלון דן קיסריה ריזורט בחודש מרץ עם השפים נדב ודניאל.

מתן לרנר מנכ"ל קיסריה ריזורט הציע לזוג השפים נדב ודניאל לפתוח את המסעדה שלהם במקום שהכי קרוב לתאילנד ואמר: "זה היה חיבור מידי. אוכל תאילנדי שאוכלים בבגד ים, על שפת הבריכה באווירה שכולה חופש ושמחה. פשוט ראינו את התגובה של האורחים במהלך הסופ"ש הקולינרי בו אירחנו את נדב ודניאל והחלטנו שחייבים להמשיך את הקסם."

קארי צילי אדום של נדב ודניאל צילום איליה מלניקוב

בין המנות בתפריט:

זוג השפים נדב ודניאל, שכבשו את מסך הטלוויזיה והקהל וגם את המבקרים עם שירות המשלוחים "נדב ודניאל – סיפור אהבה תאילנד" שהפעילו בתקופת הקורונה עם שף יובל בן נריה, אמרו על שיתוף הפעולה החדש: "אנחנו מגיעים מעולם האירועים שבו פגשנו את הסועדים שלנו בצורה הכי אינטימית שיש. בקורונה מצאנו אורזים את המנות שלנו בקופסאות ושולחים לקהל שלנו על אופנועים. ההזדמנות לפגוש אותם שוב פנים אל פנים, במקום שבו הם הכי שמחים ופנויים לחוויה של טעמים – מרגשת אותנו מאוד ".

Exit mobile version