Site icon IAS

דלתא עוברת לשתי טיסות יומיות מניו יורק ותפעיל מטוס A330-900neo

מטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום איירבוס

חברת דלתא איירליינס חידשה את טיסותיה בקו ניו יורק (JFK) – תל אביב, ב-06 ביוני 2020 עם 4 טיסות שבועיות באמצעות מטוס איירבוס A330-300 ובתחילת חודש אוגוסט עברה לטיסה יומית עם הקפדה לחסימת המושבים האמצעיים עד ה-30 בספטמבר 2020.

כידוע ארה"ב נחשבת למדינה "אדומה" ולכן מוגבלת בהפעלת טיסות ארוכות טווח ברחבי תבל, כאשר ישראל נשארה פתוחה עבורה במהלך כל תקופת משבר הקורונה. כעת פורסם ע"י חברת  Cirium – ספקית המידע בתחום תעופה, כי החל מה-12 בדצמבר תעבור דלתא לשתי טיסות יומית  והחל מה-15 בינואר 2021 שתי הטיסות היומיות בקו תופעלנה באמצעות המטוס החדיש איירבוס A330-900neo.

מחלקת עסקים חדשה במטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום דלתא

Steve Sear, נשיא דלתא אינטרנשיונל למכירות : "אנו משנים את חוויית הלקוח של דלתא בקנה מידה עולמי והמטוס החדש הוא הדוגמה הטובה למחויבותנו ללקוחות הבינלאומיים". "מטוס חדיש זה יספק את השירותים, הבידור והטכנולוגיה העדכניים ביותר ללקוחותינו בזמן שהם נוסעים ליעדים ברחבי העולם ."

דלתא מתכננת לצרף לצי  35 מטוסי איירבוס A330-900neo המצוידים במנועי Rolls-Royce Trent 7000 מהדור האחרון עם צריכת דלק נמוכה ב -25% אחוזים לעומת מטוסי הדור הקודם. חברת התעופה תחליף כ -35% מצי המטוסים הקיימים עד שנת 2023 במטוסים חדשים ויעילים יותר בצריכת הדלק.

במטוס 281 מושבים בתצורת שלוש מחלקות: עסקים, פרימיום אקונומי ותיירים כשהחידוש הוא במחלק העסקים שתכלול 29 מושבי סוויטה פרטיים כאשר כל המושבים נפתחים למיטה שטוחה עם גישה ישירה למעבר, אפשרויות אחסון גדולות יותר ומסכי בידור חדשניים.

החידוש הנוסף הוא מחלקת פרימיום אקונומי (בפעם הראשונה) עם 28 מושבי כורסה נוחים ו-224 מושבים במחלקת תיירים המחולקים בין 56 מושבי נוחות (דלתא קונפורט) עם מרווח גדול יותר בין המושבים ו-168 רגילים. המטוס יציע גם מערכת בידור אלחוטית חדשה (IFE) שפותחה ע"י Delta Flight Products  וגלישת אינטרנט מהירה (2Ku).

Exit mobile version