Site icon IAS

דלתא איירליינס תמשיך בחסימת המושבים האמצעיים עד אפריל 2021

דלתא איירליינס חוסמת את המושב האמצעי. צילום יח"צ

מאז חודש אפריל 2020 חברת דלתא איירליינס חוסמת את המושבים האמצעיים ומפחיתה את מספר הנוסעים בכל אחת מטיסותיה. דלתא ממשיכה להיות מובילה בענף בהתחייבותה לספק יותר מרחב במטוסיה, והיא חברת התעופה האמריקנית היחידה החוסמת מושבים אמצעיים ומגבילה את הקיבולת בכל הטיסות שיוצאות עד ה-30 באפריל 2021, ותוך כדי כך מבטיחה שהלקוחות יוכלו לתכנן ולהזמין בביטחון את טיסות האביב שלהם בחברה.

"אנו רוצים שללקוחותינו יהיה ביטחון מלא בעת הטיסה עם דלתא. שכשיש יותר מרחב, זה נותן להם יותר שקט נפשי", אומר ביל לנץ', ממונה בכיר האחראי על חווית הלקוחות בחברה. "אנו נקפיד לבחון מחדש את חסימת המושבים ככל שעניין החיסון יצבור תאוצה, תוך שאנחנו מחזירים למטוסים מוצרים ושירותים באופן שיבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל הנמצאים במטוס – זה הדבר שתמיד יהיה בראש סדר העדיפויות של דלתא".

שקט נפשי בעת התכנון, ההרשמה והטיסה

בנוסף להארכת ההתחייבויות לחסימת המושבים, נוקטת דלתא גם בצעדים אחרים כדי להשיב את הביטחון ללקוחות החוזרים לטוס במטוסי החברה בחודשים הבאים:

בנוסף, כדי להבטיח חוויית נסיעה בטוחה, הפעילה דלתא יותר מ-100 שכבות הגנה באמצעות מערכת  Delta CareStandard, הכוללות: תוכנית בדיקות עובדים מקיפה, חיטוי קבוע של משטחים שאנשים מרבים לגעת בהם והכפלת התדירות שבה מוחלפים מסנני  HEPA .

דלתא מקבלת בברכה את פניהם של הלקוחות השבים למטוסיה, וממשיכה להשקיע מאמצים רבים כדי לאפשר חוויית לקוח מעולה,  בין היתר ע"י ריענון של יותר מ-300 אפשרויות הבידור בטיסה, וכן תכנית, שעליה הכריזה לאחרונה, להעלות כבר השנה על סיפון מטוסיה אמצעים להעברת Wi-Fi מהיר.

Exit mobile version