Site icon IAS

דלתא איירליינס: קיץ עם יותר טיסות טרנס-אטלנטיות וחוויות טיסה פרמיום

מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

נוסעים המחפשים הרפתקאות קיץ בחו"ל יגלו שפע של השראה בהצעות טיסה של דלתא לאירופה, הכוללות יותר מסלולים ויעדים ב-2022, וכן עוד הזדמנויות להתפנק בתאי הנוסעים פרמיום של דלתא הכוללים 143% יותר מושבים זמינים ללקוחות לעומת קיץ 2021.

"בדלתא התמקדנו בבנייה מחדש של רשת הטיסות שלנו, על מנת לאפשר ללקוחות גישה קלה ונוחה לכל מקום אליו הם רוצים להגיע, ואנו עומדים בהבטחה זו באמצעות עד 74 טיסות יומיות ל-21 יעדים אירופיים מ-10 נמלי יציאה בארה"ב בקיץ זה," אומר Joe Esposito, סגן נשיא בכיר דלתא-תכנון רשתות. "כמו כן ביצענו שיפורים במטוסים שלנו, כך שלקוחות יוכלו ליהנות מטיסה נוחה יותר, כולל הצעת מושבים רבים יותר מאי פעם ב-Delta Premium Select, שיהיו זמינים כמעט בכל טיסה לאירופה בחודשים הבאים."

חברת התעופה כבר הוסיפה טיסות לערים מרכזיות מעבר לאוקיינוס האטלנטי בתדירות גבוהה יותר, מסלולים חוזרים ומטוסים משודרגים ומודרניים. העדכונים האחרונים בלוח זמני טיסות הקיץ של דלתא כוללים טיסות חדשות בין ניו יורק-JFK לבין שטוקהולם (ARN) החל מה-1 ביוני, ובין Salt Lake City לבין לונדון-היתרו (LHR) החל מה-14 במאי.

באמצעות שותפויות דלתא עם Air France, KLM ו-Virgin Atlantic תהיה ללקוחות גישה לכמעט 200 יעדים נוספים ברחבי אירופה, אפריקה, המזרח התיכון והודו מ-19 ערים בארה"ב.

פסל החרות על רקע העיר ניו יורק צילום freepik

יותר טיסות מהמוקדים העולמיים הגדולים ביותר של דלתא

 תוגברו נסיעות פנאי פרמיום ב-2022

עם חזרתן של נסיעות בינלאומיות, ייהנו לקוחות דלתא, כמעט בכל טיסה לאירופה, מחוויות משודרגות בציי Airbus A330** ובואינג 767-300 הרעננים של חברת התעופה, המציעים כיום חווית סיפון במסגרת של ארבעה חלופות: Delta One או סוויטות Delta One, Delta Premium Select, Delta Comfort+ ותא נוסעים מרכזי (Main Cabin). שני סוגי הציים זכו לשדרוגים נוספים כגון תאי שירותים מחודשים ותאורת לד חדשה של תא הנוסעים.

תא הפרמיום אקונומי של חברת התעופה (Delta premium Select), כולל מקום רב יותר כדי להירגע ולהתמתח עם מושב רחב יותר, הטיית גב המושב עמוקה יותר והדום ומשענת רגליים מתכווננים. לקוחות יוכלו לצפות בבידור הטוב ביותר מסוגו במסכי גב מושב גדולים יותר של דלתא, בעת הטענת המכשירים שלהם בטעינת חשמל ויציאות USB בתוך המושב. יינתנו להם גם ערכת נוחות משודרגת, אוזניות מבטלות-רעשים ושמיכה וכרית ספוג מוקצף זיכרון שיסייעו להם להגיע ליעד רעננים לאחר מנוחה. מאוחר יותר השנה יוכלו לקוחות לצפות לשיפורים נוספים בחוויית הטיסה של Delta premium Select.

לקוחות הנוסעים עם Delta One ייהנו ממתקנים ושירותים מחודשים כולל: ערכות נוחות עשויות ביד-אומן, מצעים עשויים מחומרים ממוחזרים, אפשרויות רבות יותר למשקאות עוד לפני ההמראה, טעימות מקוקטיילים חדשים, ארוחת שף של שלוש-מנות וקינוחים מושחתים הכוללים גלידה סנדיי בהרכבה עצמית.

Delta Premium Select במטוס דלתא איירליינס בקו לבוסטון. צילום דלתא איירליינס

מחכה לכם נסיעה מהנה יותר בפחות מאמץ

Delta FlyReadySM – פתרון לוח המחוונים הדיגיטלי של חברת התעופה המסייע ללקוחות לוודא שעמדו בדרישות הכניסה שלהם ליעד לפני היציאה לדרך – עודכן לאחרונה בחוויה משופרת עבור לקוחות בטיסות בינלאומיות. העדכון מציג נקודת מבט מותאמת-אישית יותר על דרישות המסע ביעד הלקוח, בתכנון ועיצוב חדשים לחלוטין עם ממשק מגיב ומשופר יותר בנייד, פונקציונליות קלה יותר לשימוש, המאפשרים ללקוחות לנהל טוב יותר את מסמכיהם.

דלתא מיישמת את מחויבותה לשלומם ורווחתם של נוסעים לאורך כל הדרך. מהצעת מזון מן הצומח עם מאכלים של Impossible Foods ועד הצעה ראשונה מסוגה לחברי תכנית הנאמנות עם Instacart  ובידור מודע בטיסה עם Peloton ו-Spotify, דלתא מציגה רגעים יותר מותאמים אישית ומודעי-בריאות בכל שלב כדי להבטיח חווית טיסה טובה לנוסעים.

הבטחת רווחה ארוכת טווח של הלקוחות משמעה גם הגנה על עולמנו. למדו על האופן בו הרגעים והשותפויות המודעים לבריאות הללו הינם חלק ממאמצינו ליצור עתיד טוב ובר קיימא יותר.

*מושבים מוצעים למכירה לתאריכים 1.6.22 עד 31.8.22 לעומת מושבים שהיו בטיסות 1.6.21 עד 31.8.21

**Delta Premium Select מותקנת מראש על מטוסי צי Airbus A330-900neo של דלתא.

Exit mobile version