Site icon IAS

דלתא איירליינס משדרגת את רשת האינטרנט האלחוטית

דלתא איירליינס משדרגת את האינטרנט האלחוטי במטוסיה. צילום דלתא איירליינס

לקוחות דלתא איירליינס מתקרבים צעד נוסף אל חוויית טיסה חלקה ומותאמת אישית, המבוססת על רשת Wi-Fi מובילה בענף. תכנית זו יוצאת לפועל בעקבות הקמת השותפות העסקית בין חברת התעופה לספקית ה- Wi-Fi המהיר Viasat. שיתוף הפעולה הוביל להשקת פורטל הגישה ל- Wi-Fi של דלתא – ממשק המשפר את האינטראקציה של המשתמש עם רשת ה- Wi-Fi.

ההוספה של טכנולוגיית הלווין החדשנית של חברת Viasat (טכנולוגיית Ka-Band) לצי המטוסים של החברה מאפשרת לדלתא לשפר ולחדש את חווית הנוסע במהלך הטיסה ולהבטיח ללקוחותיה שיוכלו להישאר מחוברים וליהנות מתוכן במהלך הטיסה.

הוספת טכנולוגיית הלוויין מן הדור הבא (טכנולוגיית Ka-Band) של Viasat לצי המטוסים של החברה מעניקה לדלתא אפשרויות נוספות למודרניזציה של האופן שבו לקוחות במהלך הטיסה יכולים להישאר מחוברים וליהנות מתוכן בידורי.

"הצורך להישאר מחוברים הוא מרכזי בחיי הלקוחות שלנו, גם בבית וגם במהלך הטיסה, ואנחנו עושים מעל ומעבר במטרה לספק ללקוחותינו חוויה שאין שניה לה ושבה קישוריוּת והתאמה אישית הם הדבר המרכזי והחשוב", אומר אקרם דימבילוגלו ( Ekrem Dimbiloglu), מנהל חטיבת חוויית המותג – בידור ו- Wi-Fi במהלך הטיסה.

"בראייה שלנו, אחד הדברים החשובים בחוויית הלקוח הוא שהוא יוכל להיות מקושר בצורה הכי טובה; וזהו חזון שעבר שדרוג לאחרונה ודבר שכבר מזמן היה במוקד תשומת הלב שלנו כעסק. מאז הופעת המגפה אנו פועלים להאיץ ולהביא ללקוח את החוויה המשופרת באמצעים שונים –  החל ברמת הניקיון המובילה בענף וכלה בטכנולוגיה המהפכנית – הכול כדי להועיל ללקוחות שלנו, אותם אנו מברכים ולהם אנו מודים על שהם שבים לטוס איתנו".

טכנולוגיית המהירות הגבוהה המופעלת על ידי לווין של Viasat תשפר מאוד את אופציית התקשורת של דלתא על ידי מתן יכולות נוספות וטכנולוגיה מהדור הבא, זאת כדי לוודא שללקוחות יש חיבור מהיר ויציב יותר לאתרים המועדפים עליהם, כולל היכולת להעביר את התכנים שבחרו במהלך טיסתם. היא גם תיצור את הבסיס לשיפורים והתאמות אישיות בעתיד באמצעות המסך שעל גב המושב.

זהו צעד משמעותי במהלך של דלתא להצעת אינטרנט אלחוטי בחינם. פיילוט ה- Wi-Fi החינמי שלה באביב 2019 סיפק תובנות חשובות, שאפשרו להבין טוב יותר את האתגרים שבמתן שירות העומד בסטנדרט של דלתא, שירות שהוא איכותי וגם בעל יכולת ההעברה הנדרשת כדי לענות על הביקוש.

החל מהקיץ, פורטל הגישה לאינטרנט האלחוטי, שפותח על ידי דלתא, הוא ממשק המשלב Wi-Fi בטיסה עם אפשרויות אחרות הניתנות ביום הנסיעה, והכל תחת קורת גג אחת. הפורטל נועד לעבוד עם Viasat כעמוד שער לחוויית הלקוח – הדבר הראשון שיקבל את פני הנוסעים כשהם מתחברים לרשת ה- Wi-Fi במטוס. ללקוחות תינתן הזדמנות לרכוש גישה ל- Wi-Fi ובמקביל להמשיך ליהנות ממסרונים בסלולארי בחינם ומגישה לשירותי Delta.com המועדפים עליהם – ולעתיד מתוכננים דברים רבים נוספים.

"אנו מחפשים בעקביות דרכים חדשות להיטיב עם לקוחותינו, והפורטל מעניק ללקוחות גישה לחוויות חדשות ומותאמות אישית, אפשרויות שהם מצפים להן בכל פעם שהם טסים איתנו", מוסיף דימבילוגלו.

במהלך השנים האחרונות, דלתא הוסיפה מסכים על גב המושבים כמעט לכל צי המטוסים בקווים הראשיים שלה, והרחיבה את ההיצע – זה כולל שותפויות חדשות עם Hulu ו- Disney + פודקאסטים נוספים ואפשרויות של תוכניות בריאות ואיכות חיים – כדי להבטיח שלכל נוסע תהיה אפשרות "להתנתק" ולהסתייע באופציות הדומות למה שהיה מוצא בביתו.

הטכנולוגיה החדשה תושק תחילה במטוסי A321ceo, 737-900ER  ובמטוסי 757-200  נבחרים, ובסה"כ ביותר מ-300 מטוסים צרי גוף בקווים העיקריים, עם אפשרות של הרחבה למטוסים נוספים בעתיד.

כדי לעמוד ביעדים ארוכי הטווח שלה תעבוד דלתא בשיתוף פעולה הדוק עם ספקי Wi-Fi רבים, בהם Gogo ו- Viasat. עבודה עם מספר שותפים פירושה שחברת התעופה יכולה להתאים את הטכנולוגיה הנכונה לצי הנכון כדי להבטיח שללקוחות תמיד תהיה גישה לאינטרנט אלחוטי ככל שזה יהיה זמין.

Exit mobile version