Site icon IAS

דלתא איירליינס ממשיכה לרענן ולשדרג את צי המטוסים

מטוס ה- A321neo החדיש של דלתא איירליינס. צילום דלתא איירליינס

דלתא ממשיכה לרענן ולשדרג את צי מטוסיה, והזמינה 30 מטוסי A321neo . עסקה זו ממקמת את חברת התעופה כמובילה בהתאוששות תעשיית התעופה, עם צי חדשני, אמין ופליטת גזים נמוכה.

"הזמנת המטוסים מחזקת את מחויבותה של דלתא להחליף צי ישן יותר במטוסים בר-קיימא וחסכוניים יותר בדלק, ומציעה את חווית הלקוח הטובה ביותר בתעשייה", אמר מהנדרה נאיר (Mahendra Nair), סגן נשיא בכיר לאספקת ​​הצי . "דלתא מעריכה את השותפות הנרחבת עם צוות איירבוס לתמיכה בתוכניות הצמיחה האסטרטגיות שלנו, ואנו מצפים להמשיך לעבוד יחד לאורך כל תקופת ההתאוששות ובשנים הבאות".

מטוס ה- A321neo החדיש הוא מטוס צר גוף החסכוני ביותר של דלתא, והוא מתאים היטב להשלמת הרשת המקומית המובילה של דלתא. דלתא מפעילה כיום 121 מטוסים ממשפחת A321ceo, והתחייבה לרכוש 155 מטוסי A321neo, בנוסף ל-6 מטוסי A321ce שנותרו. לדלתא יש זכויות לרכישת 70  מטוסי A321neos נוספים. התחייבויות הרכישה עונות על צרכיה העתידיים של דלתא, ותומכות בהחלפת מטוסים צרי גוף ישנים בחסכוניים יותר בדלק. בסך הכל, לדלתא יש כיום התחייבויות לרכישת 288 מטוסים, כולל מטוסים רחבי גוף.

דלתא מצפה לקבל את ה- A321neo הראשון שלה במחצית הראשונה של 2022, כשהמשלוחים של מטוסים אלו יימשכו עד שנת 2027. רבים ממטוסי ה- A321neos של דלתא יימסרו ממתחם הייצור של איירבוס בארה"ב, באלבמה. חברת התעופה קיבלה 87 מטוסי איירבוס המיוצרים בארה"ב מאז 2016.

"השותפים שלנו בדלתא מדגישים את התפקיד האסטרטגי שימלאו מטוסי ה- A321neo כפלטפורמה היעילה ביותר לשירות הלקוחות והאמינות של דלתא במשך שנים רבות לעתיד", אמר כריסטיאן שרר (Christian Scherer), מנהל המסחר הראשי של איירבוס.

ה- A321neo מצוידים במנועי Pratt & Whitney PW1100G מהדור הבא, יעילים בצריכת דלק ב -12% מאשר מטוס ה- A321ceo.  המטוסים יציעו 194 מקומות ישיבה: 20 במחלקה הראשונה, 42 בדלתא קומפורט+ ו -132 במחלקת תיירים. המטוס החדש יוצב ברחבי הרשת המקומית הנרחבת של דלתא, ומשלים את צי מטוסי האיירבוס A321ceo.

חלל הפנים המרווח של ה- A321neo יכלול מושבים חדישים עם שולחן מגש גדול וחזק יותר, שטח אחסון נוסף לפריטים אישיים וכריות משופרות. כל הלקוחות ייהנו ממערכת הבידור האלחוטית של דלתא שנבנתה על ידי החברה הבת בבעלותה המלאה. מערכות סינון אוויר מתקדמות מסוג HEPA יותקנו במטוסים וכן גישה לאינטרנט אלחוטי ויציאות לחיבור חשמל.

Exit mobile version