Site icon IAS

דלתא איירליינס מחמירה את הנחיות ניקיונם של תאי השירותים במטוסיה

דלתא איירליינס: הקפדה יתרה על ניקיון תאי השירותים בעידן הקורונה. צילום יח"צ

ניקיון לאורך כל הנסיעה, ובמיוחד בתאי השירותים של המטוסים, הוא ערך בעל חשיבות עליונה, ובמיוחד בעידן מגפת הקורונה, אלא שבעניין זה יכולים לקוחות דלתא להיות רגועים לגמרי.

"במהלך החודשים האחרונים, ציוני שביעות הרצון של הלקוחות שלנו נסקו בעשרות אחוזים, וביניהם גם שביעות הרצון מניקיון תאי השירותים שבמטוסים", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), מנהל חווית הלקוח של דלתא. "אבל זה לא מונע מאיתנו להמשיך ולהתמיד, במטרה להבטיח שהלקוחות שטסים עם דלתא ירגשו ביטחון ונוחות".

להלן חמש דרכים בהן אנחנו מקפידים על הבטיחות, הניקיון והנוחות של תאי השירותים בפרט, וחווית הטיסה בכלל, כשבהמשך יתווספו לכל אלו עוד שיפורים:

  1. מתקני חיטוי לידיים – בקרוב חלק מחוויית הטיסה: דלתא תהפוך לחברת התעופה האמריקאית הראשונה* שתמקם תחנות לחיטוי ידיים ליד דלת העלייה למטוס וליד חדרי השירותים בכל מטוסי החברה. מעתה והלאה המרחק בינך לבין המתקן הקרוב לחיטוי הידיים לא יעלה על כמה מטרים בודדים, ומתקני החיטוי יהיו זמינים לאורך כל תהליך הטיסה – מרגע ההגעה לנמל התעופה וכלה בקבלת המטען.

בהתאם לגודל המטוס ולמספר הנוסעים, יוצבו בכל מטוס דלתא עד חמשה מתקנים לחיטוי ידיים. ההתקנה תיעשה החל מ-28 באוגוסט ותתבצע תחילה בצי של מטוסי בואינג 757-200.

  1. דיילים יחטאו משטחים מרכזיים בשירותים בתדירות גבוהה במהלך כל טיסה: בעודם באוויר, הדיילים מוודאים כל העת ובאופן קבוע כי תאי השירותים במטוס נקיים, מסודרים, מצוידים באספקה ותמיד מוכנים לשימוש הלקוחות. דיילים משתמשים בערכות הכוללות ספריי חיטוי, מגבונים וכפפות, וכמו כן מוודאים שהחיטוי המקיף שהושלם לפני עליית הנוסעים למטוס, עומד בעינו.
  2. מוזמנים לגלות את האמצעים החדישים, המופעלים ללא מגע יד אדם, שזמינים כבר עתה בתאי שירותים רבים: לחדרי הרחצה במטוסי ה- A350, A330-900neo, 767-400 ו- 757-200 של דלתא כבר יש כמה אמצעים המופעלים ללא מגע יד אדם – לרבות ברזים ללא מגע, כפתורי שטיפה ומכסים לפחי אשפה. אנחנו ממשיכים לאתר דרכים נוספות להפחתת נקודות המגע, ושואפים לגלות, באילו עוד שלבים, מתוך חוויית הטיסה הכוללת, נוכל להשתמש באמצעים המופעלים ללא מגע.
  3. תזכורות לשטיפת ידיים יהיו בכל תאי השירותים: תזכורות מסוג זה כבר הותקנו בלמעלה מ-130 מטוסים, ובקרוב כל תאי השירותים במטוסים יכללו תזכורות בנוגע לשטיפת הידיים.
  4. נמשיך להשתמש במרססים אלקטרוסטטיים לפני כל טיסה, מידי יום ביומו: כל משטח פנים מחוטא ביסודיות לפני עליית הנוסעים למטוס באמצעות מרססים אלקטרוסטטיים. בעקבות תהליך זה, צוותי הניקיון משלימים רשימת בדיקות נרחבת של נהלי החיטוי, תוך שהם משתמשים בחומר חיטוי מדרגה גבוהה, ומחטאים באמצעותו הן אזורים אישיים והן אזורים משותפים בתא הנוסעים, ובפרט את  חדרי השירותים. לאחר מכן עובדינו מבצעים בדיקות מדגמיות ברחבי המטוס, ואם התוצאה לא עומדת בסטנדרטים הגבוהים שלהם, עוד לפני עליית הנוסע למטוס, מונחים הצוותים שלנו לעכב את יציאת הטיסה, על מנת שצוות החיטוי יוכל לשוב למטוס ולהשלים את מלאכת הטיהור כהלכה.
חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

חברת דלתא ו'דלתא מוצרי טיסה' פיתחו מתקנים חדשים לחיטוי ידיים

מתקנים חדשים לחיטוי ידיים פותחו בשיתוף עם חברת Delta Flight Products– חברת הבת של דלתא, העוסקת בייצור תעשייתי חדשני. כבר בתחילת השנה מיקדה החברה את תחום עשייתה כך שיענה על הצרכים שעלו בעקבות ההתמודדות עם מגפת הקורונה.  בחודש יוני, צוותים של דלתא ושל 'מוצרי הטיסה של דלתא' חיפשו פתרונות שונים, שיאפשרו להפוך את מתקני חיטוי הידיים לנגישים וזמינים בכל מטוסי החברה.

בנמרצות רבה הם יצרו, בדקו, שיפרו ואישרו לשימוש את כל אותם המכשירים והמתקנים שבהם ישתמשו הנוסעים במהלך הטיסה, בין היתר גם את מחטא הידיים המקיף PURELL® Advanced Hand Sanitizer. מאז התפרצות המגפה החלה Delta Flight Products לייצר מגיני פנים לאנשי מקצועות הרפואה, פיתחה מחסומי בטיחות מפרספקס, המשמשים בכל נקודות המגע של דלתא, וכן עבדו עם Delta TechOps כדי לייצר מְכולת פינוי צבאית שתשמש את חיל האוויר האמריקני.

Exit mobile version