Site icon IAS

דיסנילנד פריס פתח מחדש את שעריו

דיסנילנד פריס נפתח מחדש. צילום Depositphotos

משפחות ברחבי העולם המתינו בקוצר רוח להודעה המשמחת, דיסנילנד פריס (Disneyland Paris) נפתח מחדש ב-17 ביוני ומציע את האטרקציות האהובות: פארק דיסנילנד (Disneyland Park), פארק אולפני וולט דיסני, (Walt Disney Studios Park) מלון ניופורט ביי קלאב של דיסני (Disney’s Newport Bay Club Hotel) וכפר דיסני (Disney Village). בנוסף, תוך מספר ימים, מלון דיסני ניו יורק המיוחל – The Art of Marvel יפתח את שעריו יחד עם בכורה של התצוגה החדשה- מפעל החלומות של דיסני ג'וניור (Disney Junior Dream Factory show).

נאטצ'ה רפלסקי (Natacha Rafalski), נשיאת דיסנילנד פריז, חגגה את פתיחת היעד מחדש ואמרה: "אנו שמחים להחזיר את קסם דיסני לאורחים שלנו, בצורה הנפלאה ביותר ובאמצעי בריאות ובטיחות משופרים … כיעד התיירותי המוביל באירופה, אני כל כך גאה לראות את דיסנילנד פריז ממלאת תפקיד מרכזי בענף התיירות. זהו פרק מלא תקווה ואופטימיות שאנחנו מתחילים כולם ביחד מאחר שאנו מאמינים שהצורך לחלום ולשתף רגעי אושר עם המשפחה והחברים מעולם לא היה חשוב כל כך. כחלק מהמחויבות ארוכת השנים שלנו לתמוך בקהילות שלנו, אנו שמחים לחגוג אבן דרך זו עם 300 אורחים מאגודות מקומיות. "

למעלה מ-60 דמויות דיסני והופעות מפתיעות

האורחים הראשונים שיגיעו יוכלו ליהנות שוב מדיסנילנד פריז, יפה מתמיד, הודות גם לנקודות צילומי סלפי רבים עם הדמויות האהובות המוכרות והחדשות ממלחמת הכוכבים כמו: Chewbacca, Kylo Ren ו- Stormtroopers.

דמויות היישר מעליסה בארץ הפלאות יפתיעו את האורחים בעודם נהנים ברכבת חתול צ'שייר ברחוב הראשי של ארה"ב. בפארק אולפני וולט דיסני קרואלה דה ויל מפתיעה את האורחים לצד אמיל ורמי מרטטוי. בנוסף, הדמויות האהובות מ- Frozen וגיבורי העל של MARVEL ממתינים לתמונות סלפי עם האורחים על הבמה בתיאטרון הסטודיו.

אטרקציות אייקוניות וחוויות חדשות

יחד עם השינוי המתמשך של פארק אולפני וולט דיסני, אטרקציה חדשה – Cars ROAD TRIP זמינה לאורחים ומעבירה אותם היישר לעולם סרטי המכוניות של פיקסאר לאורך כביש 66, הכביש המהיר והאגדי בדרום מערב אמריקה. האורחים בעודם נוסעים בחשמלית יפגשו את Lighting McQueen, Martin ואחרים. ביציאה ניתן יהיה ליהנות מטעימות במשאית האוכל “The Laugh ‘n’ Go” שהוצגה ע"י Bel.

מלון דיסני ניו יורק – האומנות של מארוול (Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel) יפתח ב-21 ביוני 2021 יעשה מחווה לגיבורי העל של מארוול והאמנים שיצרו אותו ויציע נוחות ושירותים בהתאמה אישית, תוך חגיגה תרבותית של העיר ניו יורק והאנרגיה התוססת, המעוצבים כגלריה לאומנות בניו יורק. למעלה מ-350 יצירות אומנות מוצגות במלון, אחד האוספים הגדולים ביותר שנצפו באופן ציבורי מעולם מארוול.

מפעל החלומות של דיסני ג'וניור (Disney Junior Dream Factory) יפתח ב-1 ביולי 2021 – מופע בידור חי, הראשון שיציע דיסנילנד פריז לאחר פתיחתו המחודש. אידיאלי למשפחות עם ילדים צעירים ויערך בסטודיו D החדש. מופע מרתק של 20 דקות בו יופיעו כמה מהדמויות הפופולאריות ביותר כמו מיקי, מיני, טימון, וומפירינה וננסי קלנסי.

דיסנילנד פריז שפרה את אמצעי הבריאות והבטיחות

בדיסנילנד פריז מדגישים שבריאותם ורווחתם של האורחים והצוות תמיד יהיו וימשיכו להיות בראש סדר העדיפויות. הפתיחה המחודשת של דיסנילנד פריז נוקטת גישה מכוונת עם אמצעי בריאות ובטיחות משופרים המשקפים את הנחיות הממשלה ומדגימים את היכולת לשפר את חווית האורח תוך מתן עדיפות לבטיחות. מכוון שהרשויות ממליצות לעטות מסיכות במרחבים הציבוריים, דיסנילנד פריז מבקשת מכל האורחים מגיל 6 ומעלה לעשות זאת.

לאחרונה פורסם באתר IAS כי צרפת מקבלת בברכה ישראלים מחוסנים ללא צורך בהצגת בדיקת קורונה שלילית וללא צורך בבידוד. ילדים לא מחוסנים יורשו להיכנס וידרשו להציג (החל מגיל 11) בדיקת קורונה שלילית. ישראלים לא מחוסנים יוכלו להיכנס לצרפת בהצגת בדיקת קורונה שלילית, שתתבצע עד 72 שעות לפני הטיסה, וללא צורך בבידוד.

Exit mobile version