Site icon IAS

דובאי מדורגת במקום הראשון בתפוסת מלונות ברבעון הראשון של השנה

המרינה המרשימה של דובאי. צילום Depositphotos

בעוד העולם מחפש לחקות את אסטרטגיית התאוששות התיירות המוצלחת של דובאי, העיר קיבלה בברכה 3.97 מיליון מבקרים בינלאומיים בין ינואר למרץ 2022, לעומת 1.27 מיליון מבקרים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 214%. דובאי דורגה במקום הראשון בעולם בתפוסת מלונות ברבעון הראשון של 2022, עם תוצאה של 82% לעומת 84% בתקופה המקבילה ב-2019.

דובאי רשמה 1.78 מיליון לינות תיירים במרץ 2022, עלייה של 11% בהשוואה ל-1.61 מיליון לינות תיירים במרץ 2019. התוצאות המרשימות של דובאי ברבעון הראשון של 2022 כוללות גם ביצועים מדהימים של בתי מלון שראו צמיחה משמעותית על פני מדדי אירוח מרכזיים.  תערוכת אקספו 2020 סיפקה דחיפה משמעותית לכלכלה ולתיירות עם למעלה מ-24 מיליון תיירים.

שיח' חמדאן בן מוחמד בן ראשיד אל מקטום (H.H. Sheikh Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum), יורש העצר של דובאי ויו"ר המועצה המבצעת של דובאי, אמר: " המציאות אפשרה לדובאי להתגבר על האתגרים הגלובליים המורכבים ביותר, כולל ההשלכות של משבר הבריאות העולמי האחרון, כדי ליצור יעד המציע ערך עשיר למטיילים בין אם הם מבקרים למטרות פנאי או עסקים."

"מספר המבקרים יוצא הדופן בשלושת החודשים הראשונים של השנה מעיד על כך שדובאי נמצאת בחזית ההתאוששות התיירותית העולמית. בנוסף, המגוון הגלובלי העצום של המבקרים בה משקף את המשיכה של דובאי כיעד החוצה לאומים, אזורים ויבשות, ואת מעמדה ההולך וגדל כעיר שמגשרת על שווקים ותרבויות גלובליות", הוסיף שיח' חמדאן בן מוחמד בן ראשיד אל מקטום.

ריזורט הנופש המרהיב אטלנטיס, דה פאלם. צילום יח"צ

מהנתונים האחרונים שפורסמו על ידי מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET) ביריד התעופה והנסיעות (ATM) עולה כי מספר המבקרים ברבעון הראשון של השנה שיקף את הביצועים הטובים ביותר מאז מגפת הקורונה, ויצר מסלול ברור לעיר להתקדם לעבר המטרה הנחשקת להפוך ליעד המתוייר ביותר בעולם.

מלונות דובאי רשמו צמיחה משמעותית על פני מדדי אירוח מרכזיים ברבעון הראשון של 2022, כאשר התעריף היומי הממוצע היה 649 דירהם, משך השהות של האורחים היה 4.3 לילות.

Exit mobile version