Site icon IAS

דובאי, השראה להתאוששות תיירותית גלובלית: 6.17 מיליון לינות תיירים

מבט על קו הרקיע של העיר דובאי מחוף הים. צילום freepik

ההתאוששות התיירותית המוצלחת של דובאי ממשיכה להוות השראה להתאוששות התיירותית הגלובלית, כאשר העיר קידמה בברכה 6.17 מיליון לינות תיירים, מחודש ינואר ועד מאי 2022, עלייה של 197% לעומת התקופה המקבילה ב-2021, שרשמה מעט למעלה משני מיליון לינות תיירים.

נתוני התיירות העדכניים ביותר נחשפו על ידי מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET) ב'תדריך העיר' הראשון לשנת 2022, אירוע דו-שנתי המספק תחזית מעמיקה לבעלי עניין ושותפים, ודן באסטרטגיות עתידיות להמשך חיזוק מעמדה של העיר כמרכז עולמי לעסקים, השקעות, כישרונות ותיירות. באירוע השתתפו יותר מ-1,200 מנהלים מרכזיים מכל גווני הקשת התיירותית, כולל תעופה, נסיעות, אירוח ומגזרי קמעונאות.

הלל סעיד אלמארי (Helal Saeed Almarri), מנכ"ל מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET) הגיב: "החזון והמנהיגות המדהימים של הוד מעלתו שיח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי, תמיד היוותה השראה לכולנו, וזה בא לידי ביטוי בהצלחתה המתמשכת של העיר, כאשר אנו מתמקדים בשיפור מעמדה כמרכז עולמי לכלכלה ותיירות. אנו בונים על המומנטום העצום שנוצר על ידי אקספו 2020 המוצלח ביותר כדי להניע לצמיחה בכל עמודי התווך התיירותיים שלנו מהתנסויות תרבותיות ועד קולינריות, תוך כדי עבודה להשגת המטרה השאפתנית להפוך את דובאי ליעד המתויר ביותר ולעיר העתידית, שתהיה המקום הטוב ביותר בעולם לחיות ולעבוד בו.

רמת התפוסה הממוצעת במלונות דובאי, מדורגת ראשונה, ועמדה על 76% , בחודשים ינואר – מאי 2022, לעומת 62% בתקופה המקבילה ב-2021. בניו יורק התפוסה עמדה על 61%, בלונדון 60% ובפריז על 57% ,  בחודשים  ינואר – אפריל 2022.

דובאי, אחד היעדים הפופולאריים בקרב הנוסעים הישראלים. צילום Depositphotos
Exit mobile version