Site icon IAS

גני המירקל גארדן בדובאי חוזרים להדהים

גני המירקל גארדן בדובאי במלואו הדרם. צילום freepik

גני המירקל גארדן בדובאי נפתחים מחדש עם אוסף של 150 מיליון פרחים טבעיים, ויותר מ-120 זנים. זו העונה ה-11 של הגנים, אך הפעם זו תהיה תערוכה פרחונית שלא נראתה מעולם: התכוננו לדמויות דרדסים ונושא הכדורגל לכבוד אירוע הספורט הגדול ביותר באזור, המונדיאל ואטרקציות רב-חושיות הפונות לילדים ומבוגרים כאחד.

המהנדס עבד אל נאסר רחאל, יוצר ומייסד שותף של מירקל גארדן, אמר: "אנו נרגשים לפתוח את הדלתות לעונה ה-11 שלנו. כאחת האטרקציות המובילות של איחוד האמירויות הערביות, הגנים של דובאי גאים לתרום לכלכלת התיירות של העיר, על ידי הצעת חוויה ייחודית ומגוונת לתושבים ולמבקרים מעבר לים, מה שמשפר עוד יותר את מעמדה של העיר כיעד חובה לביקור לאורך כל השנה. אנו גאים לשחק תפקיד בהפיכת דובאי ליעד עולמי לסגנון חיים ותיירות".

הוא המשיך: "אנו שמחים על האופן שבו הגנים של דובאי צמחו מהכוח אל הפועל במהלך השנים. עם כל עונה חדשה, יש ציפיות גבוהות להתעלות על היצירתיות, החדשנות וקנה המידה של תערוכות פרחים שהיו לנו בעבר. במהדורה ה-11, הגנים של דובאי מוכנים להדהים את המבקרים בהם יותר מאי פעם.

אטרקציית הדרדסים הייתה להיט ענק במהלך עונת אבני הדרך שלנו בשנה שעברה. אז, השנה, הגדלנו את רמת הבידור ואת המעורבות של הדמויות בגן. השנה, המבקרים בגן הנס של דובאי ירגישו אחד עם הטבע, חוויות רב-חושיות ובידור משפחתי".

גני המירקל גארדן בדובאי :תערוכה פרחונית מרשימה . צילום freepik

בין התערוכות החדשות ניתן יהיה למצוא את ה"מנהרות פרחוניות", שבהן משפחות יוכלו לנוח, להרהר או אפילו ליהנות מארוחה בעוד תצוגת פרחים מבריקה מותירה אותן בתחושת שלווה והשראה. בנוסף, בין האטרקציות החדשות בגן ישנן שתי ידיים ענקיות בצורת לב, מה שהופך אותו לחביב מסוים בקרב בני נוער ומשפחות המשתוקקות לצלם רגעים מיוחדים ולחלוק את החוויות שלהם עם חברים ברשתות החברתיות. אטרקציות נוספות שעושות חזרה השנה הן ערסלים ייחודיים ומיטות צפות בהשראת המסורת הקאריבית והאסייתית, שבהן אנשים יכולים לנוח, להירגע ולהתפעל מהיופי המעורר כבוד שלהם.

האטרקציות החדשות באות על רקע תערוכות ומתקנים קיימים שהפכו את הגנים של דובאי לאחד מיעדי התיירות המובילים באיחוד האמירויות.

Exit mobile version