Site icon IAS

גורר מטוסים חשמלי שני פועל בנמל התעופה של פרנקפורט

הגורר Goldhofer Phoenix E של לופטהנזה. צילום לופטהנזה

לופטהנזה LEOS – יחידת שירותי הקרקע של לופטהנזה, צרפה גורר מטוסים חשמלי שני לנמל התעופה של פרנקפורט. הגורר Goldhofer Phoenix E בעל יכולת גרירה של מטוסים עם 'משקל המראה' של עד 350 טון על פני מרחקים קצרים וארוכים בין אזורי חניה, האנגרים ועמדות יציאה. הגורר צבוע בצבעי רטרו צהובים בסגנון שנות ה-80.

הגורר Goldhofer Phoenix E, הוא בעל משך פעולה של מעל לעשר שעות ביום, עם קיבולת סוללה של 165 קילוואט ויכולת גרירת מטוסים במהירות של עד 25 קמ"ש, עם אפס פליטות וללא רעשים.

קיימות בקבוצת לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה קבעה לעצמה יעדים שאפתניים להגנת האקלים ושואפת להשיג מאזן CO₂ ניטרלי עד 2050. כבר עד 2030, קבוצת לופטהנזה רוצה להפחית בחצי את פליטת ה-CO₂ נטו שלה בהשוואה לשנת 2019 באמצעות צעדי הפחתה ופיצוי. מפת הדרכים להפחתה עד 2030 אושרה על ידי היוזמה העצמאית Science Based Targets (SBTi) באוגוסט 2022. קבוצת לופטהנזה הייתה קבוצת חברות התעופה הראשונה באירופה עם יעד הפחתת CO₂ מבוסס מדע בהתאם למטרות הסכם האקלים של פריז 2015 .

להגנת אקלים יעילה, קבוצת לופטהנזה מתמקדת במיוחד במודרניזציה מואצת של צי, שימוש ב-SAF, אופטימיזציה מתמשכת של פעולות הטיסה, ומציעה לנוסעים הפרטיים וללקוחות הארגוניים שלה להפוך טיסה או הובלת מטען לבר-קיימא יותר. בנוסף, קבוצת לופטהנזה תומכת באופן פעיל בחקר האקלים ומזג האוויר העולמי מזה שנים רבות.

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ
Exit mobile version