Site icon IAS

גולף אייר מכריזה על פתיחת נציגות מסחרית בישראל

מטוס חברת גולף אייר. צילום יח"צ

חברת טל תעופה, המתמחה בייצוג חברות תעופה ותיירות ברחבי העולם, הגיעה להסכם עם גולף אייר -חברת התעופה שבסיסה בבחריין בנוגע לייצוג החברה בישראל. בטקס שנערך היום בתל אביב חתמו בכירי חברת התעופה והנהלת טל תעופה על ההסכם החדש. טיסת הבכורה של גולף אייר לתל אביב תתקיים ב-7.1.21 , החברה תפעיל בקו לת"א 2 טיסות שבועיות.

בעקבות פגישות שנערכו בחודשים האחרונים בין גולף אייר ובכירים בענף התעופה, הביעו שני הצדדים את בטחונם בביקוש הגובר בשתי המדינות לטיסות ישירות בין בחריין לישראל, בנוסף להיצע הרחב של יעדים ברחבי אסיה אליהם יוכלו הנוסעים הישראלים להגיע באמצעות חיבור מהיר ונוח בבחריין.

הטקס נערך בהשתתפות המנכ"ל בפועל של גולף אייר – קפטן וואליד עבדול-חאמיד אל-אלאווי וסמנכ"ל המסחר מר וינסנט קוסט. מצידה של טל תעופה נכחו מר גדעון טהלר, נשיא ומנכ"ל החברה ומר ניסים סגיס, סמנכ"ל המסחר.

קפטן אל-אלאווי ציין "אנו שמחים מאוד להשיק את מה שצפוי להיות מערכת יחסית טובה מאוד עם טל תעופה.  אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם עמיתינו בטל תעופה וכן לתמוך האחד בשני לטובתה של התעשייה כולה".

גדעון טהלר ציין "אנו שמחים על מינוי טל תעופה כנציגי גולף אייר בישראל. גולף אייר נחשבת אחת החברות הטובות בעולם עם מסורת ארוכה של שרות ואמינות.  אין לי ספק שגולף אייר תתבסס בשוק הישראלי היטב ותקדם את קשרי התיירות והמסחר בין ישראל ובחריין".

Exit mobile version