Site icon IAS

גולדי מולר: "גרמניה ערוכה לקבל את התיירים הישראלים"

גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל

בשעה שהתיירות נמצאת בקיפאון מחודש מרץ והגעגועים ליעדים אהובים מציפים את כולנו, הלכנו לבדוק עם גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל איך נערכים בגרמניה ליום שאחרי, ברגע בו נוכל לחזור שוב למדינה שאירחה בזמנים הטובים למעלה ממיליון לינות ישראלים והייתה אחת מעשרים מדינות המקור התיירותיות לגרמניה.

איך נערכים לקבלת תיירים ישראלים בגרמניה, כשהדבר יתאפשר ?

"גרמניה ערוכה לקבלת תיירים והיא נוקטת בכל הכללים וההנחיות של ארגון התיירות העולמי ושל ממשלת גרמניה ומיישמת אותם בנמלי התעופה בכניסה למדינה, בבתי המלון, במסעדות ובאטרקציות התיירותיות. ברגע שהממשלות יתנו את האור הירוק גרמניה תקבל בברכה את התיירים מישראל."

"גרמניה מקבלת כבר עתה תיירים מארצות האיחוד האירופאי ואין כל סיבה לא להגיע וליהנות מחופשה בגרמניה, לזוגות, למשפחות עם ילדים וחופשות בין דוריות כאשר הדבר יתאפשר לישראלים."

"האטרקציות היפות של גרמניה, שמרבית הישראלים הכירו נמצאות שם וממתינות לכם. גרמניה גם שמרה על המחירים האטרקטיביים שהם מרכיב חשוב בבחירת יעד החופשה, במיוחד כשמדובר בחופשות משפחתיות."

שוק חג המולד ברוטנבורג שבפרנקוניה בגרמניה. עונת תיירות מוארת. צילום יח"צ

את חופשות הקיץ והחגים נראה שפספסנו, מה שנותר הן חופשות החורף ?

"גרמניה מציעה גם מגוון רחב של תיירות חורף מרהיבה. שווקי חג המולד בגרמניה הם מהיפים והססגוניים בעולם, הקניות בחנויות ובאאוטלטים משתלמים לכל כיס. קיימת גם תיירות חורף למשפחות, באתרי הסקי המפורסמים ביופיים, במוזיאונים הרבים, במסעדות ודוכני הרחוב המדהימים שלנו."

"בנוסף ליעדים האהובים על התיירים הישראלים כמו ברלין והיער השחור, קיים יעד נוסף, שעדיין הישראלים לא גילו, יעד שיתפוס כותרות ב- 2021 ונקרא NRW, או  מדינת נורדריין-וסטפאליה (North Rhine-Westphalia). אחת מ-16 המדינות של גרמניה הממוקמת במערב גרמניה ובירתה דיסלדורף. למעשה המדינה מורכבת משני חלקים: נורדריין בדרום ווסטפאליה בצפון."

גולדי מוסיפה ואומרת כי באזור קיימות אטרקציות משפחתיות נפלאות כמו פארק השעשועים – Phantasialand בקרבת העיר קלן, עולם הסרטים המצוירים של האחים וורנר – Brothers Movie World. פסטיבל האביב של קלן והקרנבל בחורף, אירועים מאוד מיוחדים. קיימים גם יקבים ידועים וטירות מרהיבות."

בכל שנה אתם בוחרים נושא מיוחד, מה יהיה ב-2021 ?

"ב-2019 הייתה שנת קולינריה, ב-2020 היו חגיגות 250 ללודוויג ואן בטהובן, וחשבנו מה ניתן להתאים ל-2021, לאחר שנה לא שגרתית שכולנו עברנו בעידן הקורונה. בחרנו "תרבות גרמנית מקומית" (German Local Culture) ובנושא נוסף "מרגיש טוב" (Feel Good). חשבנו שאחרי התקופה הזו אנשים זקוקים לטבע ותרבות מקומית. הגעגועים לאוויר צח, הטבע בהתגלמותו לצד האירועים הגדולים כמו אוקטוברפסט ואחרים."

תמונה ציורית מקלן, שבמדינת נורדריין-וסטפאליה . צילום Depositphotos

 

Exit mobile version