Site icon IAS

גאלף אייר: קבלו את מטוס האיירבוס A321neoLR מהדורת חגיגות ה-70

מטוס האיירבוס A321neoLR של גאלף אייר. צילום דף הפייסבוק של החברה

גאלף אייר (Gulf Air), חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין קידמה בברכה, ביום שישי ה-05 בפברואר 2021 , את מטוס האיירבוס A321neoLR החדש שלה, שנחת בנמל התעופה הבינלאומי של בחריין.

המטוס עוצב במיוחד לאירוע 70 שנות פעילות של החברה ויפעל בקווים ארוכי הטווח וכן במבחר יעדי החברה למדינות מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ GCC (כווית, ערב הסעודית, איחוד האמירויות, עומאן, בחריין וקטר). המטוס החדש הוא השני מתוך  17 מטוסי A321neo שהוזמנו, 8 מהם מצוידים במושבי מיטה. חברת התעופה הראשונה במזרח התיכון שהציעה מושבי מיטה בסוג זה של מטוס.

"אנו שמחים לקבל את מטוסינו החדש, איירבוס A321neoLR לציון יום השנה ה-70 שלנו. מטוסים מסוג זה יחזקו את מעמדנו באזור בטיסות ארוכות ובינוניות טווח ויציעו את השירות הטוב ביותר לנוסעים שלנו", אמר זייד ר. אלזייאני (Zayed R. Alzayani), יו"ר דירקטוריון חברת גאלף אייר.

במטוס החדש, 16 מושבי מיטה במחלקת הפרימיום ו-150 במחלקת תיירים. בכל המושבים מערכת בידור מתקדמת, אווירה בוטיקית עם שירות אישי והליך עליה מהיר למטוס. המטוס יצויד גם בחיבור אינטרנט מהיר.

במטוס החדש מנועים מסוג CFM LEAP-1A והוא הגדול בסדרת מטוסי האיירבוס A320. המטוס גם ידידותי יותר בהשוואה למטוסים מסוג זה: חסכוני ב-20% בצריכת הדלק למושב, עלות תפעול למושב נמוכה ב-14%, וב-50% שקט יותר.

Exit mobile version