Site icon IAS

בשורה לפודי'ז: מדריך מישלן היוקרתי מגיע לדובאי

מדריך מישלן מגיע לדובאי. צילום לשכת התיירות של דובאי

דובאי, נחשבת כבר מזמן ליעד גסטרונומי מגוון ונחשב, אך כעת היא מקבלת הכרה רשמית וחגיגית על-ידי לא אחר מאשר מדריך מישלן היוקרתי, ומצטרפת לשורה של 35 יעדים גסטרונומיים אקסקלוסיביים ברחבי צפון אמריקה, דרום אמריקה, אסיה-פסיפיק ואירופה. דובאי מהווה בית לאלפי מסעדות בסגנונות קולינריים משתנים, עם מטבחים שנעים בין אוכל גורמה לאוכל רחוב, ואשר בראשם עומדים שפים בינלאומיים מפורסמים לצד כישרונות מקומיים. מדריך מישלן החדש לדובאי יעניק זווית רעננה על המגוון, היצירתיות והאופי הרב-תרבותי המאפיין את ההיצע הקולינרי בעיר – השואב השראה מהמטבח של האמירויות  ולמעלה מ-200 מטבחים של הלאומים השונים החיים בדובאי.

דובאי אירחה 7.8 מיליון מבקרים בינלאומיים ב-2021, גידול של 32% ביחס לשנה הקודמת. מדובר בנקודת ציון חשובה המעידה על התאוששות ענף התיירות הבינלאומי, ולצד זאת מקדמת את דובאי עוד כמה צעדים בדרכה להפוך ליעד המבוקר ביותר בעולם. בנוסף, הנתונים הללו מדגישים את יכולת התאוששות המהירה והחדשנות של סקטור התיירות בעיר.

השקתו של מדריך מישלן לדובאי צפויה להתקיים ביוני 2022. תיירות האוכל נמצאת בעלייה מתמדת, כך שההשקה עתידה למצב את דובאי כיעד חובה עבור פודיז, חובבי ארוחות גורמה ומטיילים שמחפשים אחר חוויות קולינריות אותנטיות, בטווח מחירים (וטעמים) רחב.

מדריך מישלן מגיע לדובאי. צילום לשכת התיירות של דובאי

מלשכת התיירות והמסחר של דובאי נמסר: "אנחנו נפעמים מכך שדובאי התווספה למדריך מישלן היוקרתי, אחד מהאוטוריטות הבינלאומיות החשובות בעולם בתחום הגסטרונומי. דובאי נבחרה על ידי מטיילים בינלאומיים כיעד האהוד בעולם ב- Tripadvisor Traveller’s Choice Awards 2022, אך הכבוד הגדול שעשה לנו מדריך מישלן ממצב אותנו רשמית כהאב גסטרונומי גלובלי, השואב השראה מהחזון שלו כולנו שותפים: להפוך את דובאי ליעד המבוקש ביותר בעולם, ולעיר הטובה ביותר לחיות ולעבוד בה. אנחנו מתרגשים להצטרף למשפחת מדריך מישלן ולחשוף בפניכם את ההיצע הקולינרי המהמם של דובאי."

דירוג המסעדות ייעשה תוך שימוש בפרוטוקולים הקבועים של מדריך מישלן, לפי חמישה קריטריונים, בהם איכות המרכיבים, מיומנות הבישול, הרמוניית הטעמים, האישיות של השף המשתקפת בכל פרט והעקביות של כל המנות בתפריט.

ממדריך מישלן נמסר: "אנחנו שמחים להודיע שדובאי תצטרף למשפחת מישלן, ומאוחר יותר השנה נחשוף את מבחר המסעדות שנבחרו. במדריך נציג את מיטב ההיצע הגסטרונומי של דובאי. מדובר בהרבה יותר מאשר אוכל הגורמה האקסקלוסיבי שדובאי מפורסמת בזכותו, אלא גם במגוון אתני והיסטורי הקיים בעיר; מסעדות של שפים בינלאומיים ידועים, לצד מזנונים שכונתיים."

Exit mobile version