Site icon IAS

ברשת מלונות טמרס חוזרים לשגרה

מתקן למדידת חום במלון דניאל הרצליה. צילום יח"צ

רשת מלונות טמרס מודיעה על חזרה לשגרה מלאה. הפעילות בכל מלונות הרשת תתחדש באופן מדורג עד ליום ה- 1.7.20.

במהלך תקופת הקורונה, המשיך מלון ווסט אשדוד לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במהלך השבועות האחרונים, גם מלונות ווסט תל אביב, דניאל הרצליה  ודניאל ים המלח שבו לפעילות מלאה ומלון ווסט נתניה יפתח את שעריו בתחילת יולי.

כל מלונות הרשת נפתחים תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול. בחדרי האוכל יוגש המלון במזנונים על ידי חברי צוות. בבריכה תוגבל כמות האורחים על פי הנחיות משרד הבריאות והיתרון של מלונות הרשת היא הימצאותם למרגלות חופי הים של ישראל.

מהרשת נמסר: "אנו נרגשים לחזור לפעילות מלאה של כלל המלונות ברשת ומזמינים את קהל לקוחתנו ליהנות מהחוויה שמציעים מלונות הרשת, על אף ההגבלות. לקראת הקיץ שנמצא כבר ממש מעבר לפינה, מאות אלפי ישראלים מתכננים חופשה ישראלית, המחזקת את ענף התיירות המקומי. חשוב לנו לחדד כי אנו עושים ימים כלילות במטרה להציע ללקוחותינו חופשה חלומית, המותאמת לצרכי הלקוח, אנו ערוכים באופן מלא לקבל את האורחים הרבים שכבר הבטיחו מקומם במלונות הרשת במהלך חודשי הקיץ, תוך עמידה מוחלטת ובלתי מתפשרת בכל התקנים. ביקוש רב קיים גם למותגי הספא-שיזן הרצליה וים המלח ווסט אנד ספא בנתניה".

רשת מלונות טמרס מאמינה שדווקא עכשיו חשוב לנפוש בחופשה כחול לבן ועל כן יוצאת במבצעים: בהזמנת חופשה לחודשי הקיץ, ילד בעלות של החל מ-99 שקלים.

מוזמנים לבקר באתר שלנו :  https://www.tamareshotels.co.il/

רשת מלונות טמרס, מנהלת מלונות ווסט-בתל אביב אשדוד ונתניה ומלונות דניאל-בהרצליה וים המלח.  בתי המלון מונים כ-1000 חדרים, כולם למרגלות חופיה היפים של ישראל ומציעים שילוב אידיאלי בין נופש, רוגע, עסקים ובילויים

Exit mobile version