Site icon IAS

בריטיש איירווייס ואמריקן איירליינס מרימות כוסית בברידג' בר

ברידג' בר, שהושק לאחרונה בטרקלין גריניץ', בטרמינל 8 של ג'ון פ. קנדי ניו יורק. צילום בריטיש

לנוסעים הטסים בחברות התעופה בריטיש איירווייס (British Airways) ואמריקן איירליינס (American Airlines), מטרמינל 8 של נמל התעופה ג'ון פ. קנדי ניו יורק (New York JFK), יש סיבה נוספת להרים כוסית לחיים.

ברידג' בר (Bridge Bar), שהושק לאחרונה בטרקלין גריניץ' (Greenwich Lounge) המשותף לשתי חברות התעופה, מאחד לראשונה שני מותגי משקאות –  Betty Buzz ו-Aviation American Gin. ברידג' בר מציע ללקוחות חברות התעופה להירגע לפני הטיסה, תוך שהם נהנים מקוקטיילים אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, לרבות Aviation American Gin המכיל תערובת צמחים ו- Betty Buzz המציע קוקטיילים לא אלכוהוליים ומתגאה במרכיבים טבעיים ללא חומרי טעם וריח.

מייסדת Betty Buzz, בלייק לייבלי (Blake Lively), אמרה: "אנחנו נרגשים להמשיך את השותפות שלנו עם בריטיש איירווייס ואמריקן איירליינס, בזמן שאנו חוגגים את פתיחת הטרקלין החדש והיפה הזה".

המותגים Betty Buzz ו-Aviation American Gin מתאחדים בברידג' בר. צילום בריטיש

קאלום למינג (Calum Laming), מנהל הלקוחות הראשי של בריטיש איירווייס, אמר: "בעקבות ההשקעה האחרונה שלנו בטרקליני JFK החדשים – Chelsea ו- Soho – אנו נרגשים לחשוף חוויה חדשה בטרקלין GreenwichTM. עם Betty Buzz ו-Aviation American Gin, יצרנו את המקום המושלם עבור הלקוחות להירגע לפני הטיסה, ומציעים מבחר קוקטיילים במגוון טעמים שיתאימו לכל אחד".

"אנחנו מבינים שהנוסעים מחפשים חווית נסיעה שמתחילה בטרקליני הפרימיום המשותפים שלנו עם בריטיש איירווייס ", אמר קים סיסק (Kim Cisek), סגן נשיא חווית לקוחות באמריקן איירליינס. "הפתיחה של ברידג' בר וחדר הטעימות היא החווייה האחרונה בטרקלין הפרימיום שלנו ב-JFK."

Greenwich LoungeTM, ששופץ לאחרונה, הוא חלק מטרקליני הפרימיום המשותפים של אמריקן איירליינס ובריטיש איירווייס בנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק, טרמינל 8. הטרקלין כולל כעת גם את חדר הטעימות החדש, הידוע בעבר כמתחם Flagship® First Dining. הוא כולל בר בירה, שגורם למבקרים להרגיש כאילו הם נמצאים בתוך מבשלת בירה. מבשלת ברוקלין (Brooklyn Brewery), מבשלת הבירה העולמית וחלוצת מהפכת הבירה האמריקנית הוא המותג הראשון שמוצג במתחם. לקוחות יכולים להירגע וללגום ממגוון מוצרי מבשלת ברוקלין, כולל בירות מהחבית לקראת טיסתם. תפריט ארוחה קלה זמין גם לצד לגימת הבירה.

Greenwich LoungeTM נגיש ללקוחות British Airways Club, לקוחות אמריקן איירליינס הטסים ב-Flagship® Business וחברי AAdvantage® עם סטטוס פלטינום הטסים ב-Flagship® Long Haul International, ולקוחות oneworld Sapphire ו-oneworld Business Class.

דיילי אוויר מציגים את הברידג' בר. צילום בריטיש
Exit mobile version