Site icon IAS

ברחבי אירופה עם אוסטריאן איירליינס: הרחבת רשת קווי הטיסות

מטוס אוסטריאן איירליינס . צילום יח"צ

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס (Austrian Airlines) מרחיבה באופן משמעותי את פעילותה בעונת הקיץ 2023 ותפעיל  כ- 1,200 טיסות שבועיות ליותר מ-120 יעדים. אוסטריאן איירליינס תשיק גם טיסות ליעדים חדשים: פורטו, מרסיי, בילונד (דנמרק) וטיבאט (מונטנגרו).

גם העיר פאלרמו בסיציליה נכללת בלוח הזמנים המתוכנן לקיץ. בנוסף, יוצע שוב קו הטיסות לווילנה, בירת ליטא, שכבר הייתה חלק בלתי נפרד מרשת הנתיבים האוסטרית לפני מגפת הקורונה. חברת התעופה האוסטרית מציעה עד שלוש טיסות שבועיות לכל היעדים החדשים. הטיסות לעיר הנורבגית טרומסו, שאוסטריאן איירליינס השיקה כ"טיסת חג המולד" בדצמבר 2022, תפעל פעם בשבוע בין יוני לאוגוסט.

"הרחבת רשת הטיסות קצרות הטווח מדגישה את מעמדנו כמספר אחד בווינה ומרחיבה את טביעת הרגל שלנו בשוק האירופי. המטרה להעניק לנוסעים שלנו מגוון רחב של יעדים אירופיים, כמו גם לוח טיסות אטרקטיבי", אמר מייקל טרסטל (Michael Trestl), המנהל המסחרי הראשי של אוסטריאן איירליינס.

בכל הטיסות, הנוסעים יוכלו ליהנות מההיצע הקולינרי המגוון. במחלקת התיירים של הטיסות הקצרות והבינוניות, אוסטריאן איירליינס מציעה מבחר מגוון של מנות, חטיפים ומשקאות אוסטריים – מחטיפים קטנים מתוקים או מלוחים ועד לשניצל וינאי קלאסי, על מנת להתאים אישית את השירות לכלל הנוסעים.

Exit mobile version