Site icon IAS

בלעדי לחברי ההתאחדות משרדי הנסיעות – קו חם ברשות המיסים

סוכני הנסיעות - הנפגעים העיקריים של המשבר צילום Depositphotos

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל שלחה הבוקר (ה') אגרת בה היא מבשרת על קו חם ברשות המיסים, בלעדי לחברי ההתאחדות:

חברים יקרים,

המלחמה על עתיד הענף ופרנסת משרדי הנסיעות נמשכת יום יום, שעה שעה, בכל הגזרות. בהמשך לפניות רבות של חברים שחוו קשיים בנוגע למימוש זכאותם למענקים המגיעים בגין הוצאות העסקים בתקופת משבר הקורונה (קשיים בנוגע לעצם הזכאות, להוכחת גובה המענק ולמועד התשלום), ניהלנו בחודש האחרון הידברות רצופה עם רשות המיסים שמטרתה הצפת הבעיות השונות.

בהמשך להידברות זאת ולשמחתנו, החליט ראש רשות המיסים להקים קו חם במיוחד עבור משרדי הנסיעות החברים בהתאחדות, הזקוקים להבהרות וסיוע בנושא מימוש זכאותם למענקים. המוקד הייעודי לחברי ההתאחדות יפעל בשבוע הבא בימים רביעי וחמישי, 14-15.10.20 באופן הבא:

משרדים המעוניינים לברר כל נושא שהוא עם רשות המיסים בקשר למענקים המגיעים להם מתבקשים למלא את הטופס המצורף מטה. ריכוז הפניות יועבר על ידי ההתאחדות לרשות המיסים.

במהלך ימי הקו החם אנשי המקצוע של רשות המיסים יצרו עמכם קשר, אחד אחד, כשהם מול תיק העסק שלכם, ויתנו מענה נקודתי לשאלותיכם. רשות המיסים הבטיחה כי במידת הצורך המוקד ירחיב פעילותו ליום א׳  שלאחר מכן.

אנו מקווים ומאמינים כי הנושא יקל על ההתמודדות עם קשיי התקופה. נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית לסייע לצלוח את המשבר.

להרשמה לחץ כאן

Exit mobile version