Site icon IAS

ביטוח רפואי לתיירים המבקרים בטורקיה: "ביטוח הגנה לתיירים"

ביטוח לתיירים המבקרים בטורקיה צילום טורקיש איירליינס

אתר האינטרנט של חברת התעופה טורקיש איירליינס פרסם ידיעה המעודדת תיירים להגיע ולנפוש בטורקיה. "חברת הביטוח Güneş Sigorta תבטח אתכם במחיר החל מ- 15 אירו", נכתב בידיעה.

"בואו לחופשה מרגיעה עוד יותר בטורקיה – המציעה היסטוריה, טבע ותרבות – עם כיסוי ביטוח רפואי", מעודדים את התיירים בידיעה. "איסטנבול, בודרום, קפדוקיה, מרמריס, נמרוט, אנטליה ושלל יעדי טורקיה האחרים … גלו את היופי הייחודי של טורקיה, כולל מים תכולים, רמות ירוקות ושופעות ומוזיאונים באוויר הפתוח, עם הכיסוי והנוחות הניתנים על ידי ביטוח הגנה לתיירים."

אנא בקרו ב- http://www.covidinsurance4turkey.com/ כדי להגיש בקשה ולקבל מידע מפורט.

טורקיש איירליינס: שומרים על בטיחות הנוסעים והצוות. צילום טורקיש

שאלות נפוצות

מה כולל הביטוח ?

הפוליסה משלמת הוצאות רפואיות עבור חולים המאובחנים ב- Covid-19 ומטופלים בבית חולים. אם המטופל מאושפז בבית החולים המופיע ברשימה, התשלום מתבצע ישירות על ידי מערכת ההרשאות של Güneş Sigorta. התשלומים עבור בתי חולים שאינם ברשימה מתבצעים על ידי המטופל.

"היקף הכיסוי מופיע בפוליסת הביטוח. אנו ממליצים בחום שתבדקו את המדיניות לרישום מלא של הכיסוי והיתרונות."

מה משך הפוליסה?

עד 30 יום לכל היותר ובהתאם למשך נסיעת המבוטח.

האם יש מגבלות לימי אשפוז?

אם המטופל נכנס לאשפוז טיפול נמרץ לפני תום תוקף הפוליסה, הטיפול יימשך 10 ימים נוספים, גם אם תוקף הפוליסה יפוג במהלך תקופה זו.

האם קיימת תקופת המתנה?

אין תקופת המתנה לביטוח הגנה ותמיכה Covid-19.

האם קיימת מגבלת גיל לביטוח?

מגיל 0 ל- 65 יכול ליהנות מביטוח הגנה ותמיכה Covid-19.

מה כוללים הוצאות כיסוי ביטוח בריאות פרטי Covid-19?

ביטוח זה כולל את כל הוצאות הבריאות לתיירים בכל אחד מבתי החולים הפרטיים או הציבוריים, הנובעים מאשפוז עקב Covid-19 בעת נסיעה לטורקיה, כולל עלויות טיפול נמרץ. תהליך התשלום מתחיל ברגע יצירת הקשר עם מחלקת ההרשאות של Güneş Sigorta, במהלך האשפוז בבית החולים.

באילו תנאים משולמות תביעות?

לתשלום תביעות עבור חולים שאושפזו בבית חולים או לטיפול נמרץ עם אבחנה מאושרת של Covid-19, על בית החולים להגיש בקשה למחלקת ההרשאות של חברת הביטוח. אם בית החולים הוא מחוץ לרשימה, התשלום מתבצע על ידי המטופל.

 

Exit mobile version