Site icon IAS

"ביטוח הנסיעות הטוב והמשתלם ביותר מבין כל ביטוחי הנסיעות לחו"ל"

ביטוח ביטול טיסה. צילום Depositphotos

ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת הביטוח הראל זכה בתואר "ביטוח הנסיעות הטוב והמשתלם ביותר מבין כל ביטוחי הנסיעות לחו"ל" בסקר של חברת גיאוקרטוגרפיה.

מבין כל ביטוחי הנסיעות לחו"ל שנבדקו בסקר עולה כי 15% מכלל הציבור וכ-34% מהנשאלים שיידעו לענות – דירגו את ביטוחי הנסיעות לחו"ל של הראל כביטוח הטוב ביותר. במקום השני נמצאים ביטוחי הנסיעות של פספורט קארד שזכו ב-10.7% מהדירוג ואילו במקום השלישי נמצאים ביטוחי הנסיעות לחו"ל של חברת הפניקס שקיבלו 9.1%. במקום האחרון ברשימה נמצאים ביטוחי הנסיעות לחו"ל של חברת AIG שקיבלו 3.4% מהדירוג.

לאחרונה, הרחיבה הראל את ביטוח הנסיעות לחו"ל על רקע מגפת הקורונה. במסגרת הפוליסה זכאי המבוטח לכיסוי הוצאות רפואיות במקרה של תחלואה בחו"ל עד לתקרת כיסוי של 5 מיליון דולר. כמו כן, זכאי המבוטח להחזר הוצאות עקב ביטול נסיעה בסך של 400$ והחזר הוצאות במקרה של הארכת שהות בחו"ל כתוצאה מהמגפה בסך של 1000$, זאת במסגרת התשלום להרחבה הרגילה לביטול וקיצור נסיעה. המבוטח יכול גם לבחור להגדיל את הכיסוי לביטול וקיצור נסיעה עקב מגיפה, בתשלום נוסף, לסכום עד של 5000 $ .

את ביטוח הנסיעות לחו"ל יכולים לקוחות החברה לרכוש דרך אפליקציה חדשנית שהשיקה הראל, באמצעותה יקבלו מקדמת תשלום בכרטיס אשראי או באמצעות אפליקציית BIT במידה והם נזקקים לטיפול רפואי, יאתרו רופא בחו"ל או יגישו תביעה במידת הצורך.

כמו כן, בכל רכישה של פוליסת ביטוח נסיעות באמצעות האפליקציה יהיו זכאים המבוטחים להנחה בגובה של 10% מעלות דמי הביטוח ששולמו למימוש בנסיעה הבאה לחו"ל. כך למעשה יתאפשר למבוטחים להוזיל בכל נסיעה את ביטוח הנסיעות שלהם לחו"ל בנסיעה הבאה, וככל שיתבצעו יותר נסיעות, גובה ההנחה להזמנה הבאה יגדל בהתאם.

מחברת הביטוח הראל נמסר: "אנו גאים על הדירוג המקצועי של גיאוקרטוגרפיה אשר מוכיח שוב כי ביטוחי הנסיעות של הראל הם הטובים והמועדפים על המבוטחים ומבסס את מעמדה של הראל כמובילה בתחום.  אנו מודים לציבור המבוטחים שלנו על הנאמנות והדירוג במקום הראשון.  הראל תמשיך להוביל את שוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל לטובת המבוטחים, ותמשיך להיות המובילה במתן פתרונות איכותיים וטובים כדי להבטיח את השקט הנפשי לנוסעים לחו"ל".

בסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נשאלו 500 מרואיינים והוא נערך בחודש יולי 2021.

 

Exit mobile version