Site icon IAS

ביאנקיני: מכפר נופש תיירותי לדירות להשכרה

ביאנקיני, כפר הנופש התיירותי מול ים המלח, משנה את פניו בשל הקורונה. צילום שוש להב

כפר הנופש ביאנקיני הוא פנינת תיירות צבעונית, שוכן על שפת ים המלח בחלקו הצפוני, כ- 20 דקות מירושלים, עם נוף עוצר נשימה ואווירה מרוקאית אסלית. המקום מכיל 80 חדרי אירוח מסוגים שונים, 3 חאנים עד 25 מקומות לינה בכל אחד, איזור קמפינג ואוהלים, ולאחרונה – מתחם קרוואנים חדש. בנוסף (ורלבנטי לימים כתיקונם), ישנם בית כנסת, אולמות וגן אירועים, בריכה וכמובן חוף פרטי עם בוץ שחור ועוד.

את דינה דגן, המייסדת  והבעלים של ביאקיני, אי אפשר לשבור. היא כל פעם מחדש קמה על הרגליים ומסתערת על יעד עסקי חדש. לאחר ניסיון הפיגוע בירושלים בשנת 2000, בו הצילה דגן מאות בני נוער, היא ברחה למדבר והקימה את כפר הנופש ביאנקיני. עכשיו, בתקופת "פיגוע" הקורונה, דגן לא נחה לרגע וכפר הנופש התיירותי והמיוחד שבנתה במו ידיה, הופך למתחם דירות להשכרה חודשית.

אם הקורונה מכבידה עליכם, יצאתם לחל"ת ושכר הדירה בתל אביב או במרכז הוא בלתי אפשרי מבחינתכם – זה הזמן לעשות שינוי, להוזיל עלויות ולחיות קצת אחרת. זה הזמן לנקות את הראש באווירה שונה ומיוחדת עטופה בשלווה ורוגע. כפר הנופש ביאנקיני, הבנוי בסגנון מרוקאי פותח בפניכם את שעריו כמתחם לדירות להשכרה, על בסיס חודשי, והכל במחיר אטרקטיבי של החל מ-2500 ₪ בלבד!

כפר הנופש הפסטורלי, ביאנקיני, משנה את פניו בשל הקורונה. צילום שוש להב

מה כלול במחיר?

הדיירים החדשים שיגיעו, יוכלו כמובן לצאת ולטייל באזור, להנות מכל מה שיש לכפר הנופש להציע, לקיים פעילות ספורט אישית ועוד (בהתאם להנחיות משרד הבריאות).

החל מהיום ניתן להזמין במרכז ההזמנות: 02-9400266

Exit mobile version