בחירה מקורית ומפתיעה כפרזנטורית לקמפיין תיירות – עיריית ירושלים תצא בימים הקרובים בקמפיין קיץ 2021, שתכליתו עידוד תיירות הפנים לירושלים, ולהובלת הקמפיין נבחרה המועמדת לנשיאות המדינה, מרים פרץ, שהצטלמה במספר מקומות ברחבי העיר, דוגמת מגדל דוד, הגן הבוטני ובריכת הסולטן, וקראה לאזרחי ישראל להגיע לעיר האהובה עליה. את השכר שאמורה הייתה לקבל פרץ בעבור הקמפיין, החליטה לתרום לעמותה חברתית.
פרץ: "אני קוראת לאזרחי מדינת ישראל להגיע לירושלים בירתנו וליהנות מעיר מדהימה ושוקקת חיים. כולם מוזמנים להגיע וליהנות מהשפע של הנופים, הריחות, פסיפס האנשים והאווירה המיוחדת של ירושלים שלנו". במסגרת הקמפיין ינתנו הטבות למבקרים בעיר, בבתי המלון ובשלל האטרקציות בה. כל הפרטים וההטבות מפורטים באתר עיריית ירושלים. הקמפיין הוא של עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים ומבוצע באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
הכירו את הקמפיינרית החדשה של העיר ירושלים
מרים פרץ, כלת פרס ישראל ואשת החינוך, נבחרה להיות זו שתקרא לאזרחי מדינת ישראל לבקר ולנפוש בחודשי הקיץ בעיר הבירה. אתמול (יום ה׳) הצטלמה פרץ בבריכת מלון המלך דוד, מוזיאון מגדל דוד, הגן הבוטני ובריכת הסולטן. בכל מוקד צילום חיכתה למרים הפתעה מיוחדת שהוקמה במיוחד לקיץ הירושלמי. פרץ: "לבקשתו של ראש העיר ירושלים, נרתמתי להשתתף במיזם הקורא לאזרחי מדינת ישראל לבוא לעיר הבירה שלנו וליהנות מירושלים ויש לעיר הזו כל-כך הרבה מה להציע".
ועוד הוסיפה: "היום השתתפתי בכל כך הרבה חוויות, בין היתר, בגן הבוטני ובגלישה באומגה במגדל דוד. אני מזמינה את כולכם להגיע לעיר המדהימה שלנו. ירושלים שלי היא החלום של הוריי במרוקו. להגיע אליה ולזכות לטייל בה וליהנות מהשפע שהיא מציעה לנו. ירושלים היא עיר שוקקת חיים, מהנה ומיוחדת. כולנו מוזמנים להגיע וליהנות מירושלים שלנו".